شناسهٔ خبر: 20922349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سردار عبداللهی:

قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در کمک به دولت‌ها پیشگام بوده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در همه مقاطع مختلف در راستای کمک به دولت‎ها و حل مشکلات مردم پیشگام بوده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزرای تسنیم، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه با استاندار گلستان درباره اجرای پروژه های سازندگی، کشاورزی و شهری در این استان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء(ص) در همه مقاطع مختلف در راستای کمک به دولت‎ها و حل مشکلات مردم پیشگام بوده است و در این زمینه از پای نخواهد نشست.

وی با اشاره به اولویت‎های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، تصریح کرد: وظیفه ما در راستای حل مشکلات مردم، اشتغال و اجرای پروژه‎های بزرگ است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) افزود: بر اساس وظیفه تلاش داریم تا برای رفع مشکلات به دولت کمک کنیم، با روحیه جهادی و انقلابی که در قرارگاه سازندگی وجود دارد در راستای حل مشکلات مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

سردار عبداللهی از اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور و دغدغه جوانان یاد کرد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء(ص) پروژه‎های زیادی در حوزه‎های مختلف نفت و گاز دارد در حوزه زیرساخت‎های ریلی، سد سازی، خطوط انتقال و دریا پروژه‎هایی را پیگیری می‎کند که خروجی آن ایجاد اشتغال است.

وی توجه به پروژه‎های اولویت‎دار را یکی از وظایف مهم قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء ذکر کرد و عنوان کرد: پروژه‎هایی که می‎تواند خروجی خوبی برای کشور داشته باشد آنها را دنبال می‎کنیم و در همین راستا پروژه‎های گازی و پالایشگاه‎های بزرگی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء در حال ساخت است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خصوص اینکه در تکمیل سد نرماب مشکل اساسی وجود ندارد، گفت: سد نرماب در تامین آب شرب منطقه، جلوگیری از سیلاب، صنعت و کشاورزی بسیار مهم است. سد نرماب در حال حاضر 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای رفع مشکلات این پروژه همت ویژه‎ای وجود دارد.

سردارعبداللهی مهمترین معضل اساسی در کندی این پروژه را در حوزه ساکنان منطقه عنوان و تصریح کرد: 100 خانوار در دو روستای جنگلده پایین و جنگلده بالا باید جابجا شوند که برای کمک به مردم و حل مشکلات آنها تلاش می‎کنیم تا پروژه‎های مهم استان به اتمام برسد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما