شناسهٔ خبر: 20921823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جعفرپور در موافقت با وزیر پیشنهادی ارشاد:

انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب از کارهای بزرگ «صالحی» است

R1381/P1011121/S1,15/CT11

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: صالحی برنامه‌هایی در جهت اقتصاد هنر دارد که به افزایش آفرینش‌های هنری منتهی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هدف انقلاب تغییر فرهنگ حاکم به فرهنگ اسلامی بود، گفت: امروز در بازنگری مسیر طی شده علیرغم بهای سنگین فداکاری ملت دستاوردها کمتر از انتظار است.

وی افزود: متاسفانه سیاست‌زدگی مفرط به شئون فردی و اجتماعی حاکم شده و برای مدیریت وزارت فرهنگ نیازمند فردی هستیم که فارغ از حواشی به تدبیر ماموریت‌ها بپردازد.

نماینده مردم لارستان در مجلس با اشاره به اینکه سیدعباس صالحی فرزند فرهنگ است و سوابقش ما را در دادن رای اعتماد کمک می‌کند گفت: سابقه حضور طولانی در فرهنگ و حضور در مناصب و مراجع سیاستگذاری فرهنگی، عضویت در کمیسیون‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی از خانواده فقاهت بودن و مشورت‌پذیری از ویژگی‌های صالحی است.

جعفرپور با بیان اینکه تعامل و گفت‌وگو گم شده ما در فرهنگ است و آنچه در خانواده انقلاب کم داریم گفت‌وگو است اظهار داشت: صالحی این ویژگی را دارد که اهل تعامل است. وی از افرادی است که از اختلافات فرهنگی حاشیه‌سازی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کار بزرگ انتقال نمایشگاه کتاب از مصلی به شهر آفتاب  و حذف بن نقدی و کاهش فساد در این زمینه و حمایت از کتاب‌فروشی‌ها از جمله کارهای سید عباس صالحی است.

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی از مهمترین کارهای وزارت ارشاد است که در برنامه‌های سیدعباس صالحی هم ذکر شده اظهار داشت: وی برنامه‌هایی در جهت اقتصاد هنر دارد که به افزایش آفرینش‌های هنری منجر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما