شناسهٔ خبر: 20921768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

تریبون های نماز جمعه در هفته جاری به بیان عملکرد دولت اختصاص یابند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید سعید شاهرخی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت که در استانداری قزوین برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، افزود: خدمات صورت گرفته توسط دولت ها خدمات نظام به مردم است و نگفتن خدمات دولت به مردم در واقع نادیده گرفتن نیمه پر لیوان است.
وی اضافه کرد: همه کسانی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی داده و واقعا دلسوز نظام هستند باید زمینه تشریح خدمات دولت را برای مردم فراهم سازند و در این زمینه خطبه های نماز جمعه و خطبه های پیش از آن فرصت مناسبی برای تشریح این دستاوردها هستند.
وی افزود: ویژگی منحصر به فرد دولت تدبیر و امید نگاه همه جانبه،میانه روی،پرهیز از افراط و تفریط،مخالفت با خودسری و اعتقاد به استفاده از ظرفیت همه نیروها است و بیان این نکات مثبت در هفته دولت بدون شک موجب تزریق شادابی و نشاط و امید به جامعه می شود.
شاهرخی ضمن قدردانی از ارباب جراید و رسانه ها بابت انعکاس خدمات دولت به مردم،ادامه داد: این قشر در نقش خود را در پوشش اخبار و وقایع بدون چشمداشت انجام داده اند و ما ضمن اعلام رضایت از فعالیت مطلوب آنها در استان، امیدواریم در هفته جاری و آتی نیز در انتشار اخبار مربوط به هفته دولت با ما همراه و همگام شوند.
وی در ادامه با تشریح شخصیت شهید رجائی،افزود:مردم داری،روحیه ساده زیستی،ویژگی های اخلاقی پسندیده و نظم و قانونگرایی از مهمترین ویژگی های شخصیتی آن شهید بزرگوار بوده که از روح بزرگ انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و تاسی از ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) نشات گرفته است.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه خاستگاه این شهید برجسته نظام و انقلاب از قزوین بوده است، در پی آن هستیم برای برگزاری دوباره کنگره شهید رجایی و راه اندازی سایت و جمع آوری دست نوشته ها و سخنرانی ها و ویژگی های شخصیتی وی اقدام کنیم.
شاهرخی در ادامه با اشاره به تقارن هفته دولت امسال با شروع به کار دولت دوازهم و 110 هزار عضو شوراهای اسلامی در سراسر کشور،گفت: این تقارن فرصت مناسبی برای قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر و رای مجدد به دولت روحانی به شمار می رود و در همین راستا باید مسئولان و مدیران با حضور در شهرستان ها و بخش ها در دیدارهای مردمی برای حل مشکلات مردم بیش از پیش اقدام کنند.
وی با اشاره به رای نه مردم به برخی شعارها در انتخابات امسال،افزود: مردم در شرایطی مشی اعتدال و عقلانیت را برای اداره کشور انتخاب کردند که هجمه های داخلی و خارجی توسط دشمنان،رقبا و برخی قلم به دستان به اوج خود رسیده بود و برخی طرح ها مانند یارانه های سه برابری بسیاری را تهییج و اغوا می نمود.
وی ادامه داد:با توجه به رای اعتماد دوباره مردم به دولت، دستگاه ها رسالت سنگین تری در دوره جدید برعهده دارند و باید با رویکرد ارتباط بیشتر با مردم در این مسیر حرکت کنند.
شاهرخی افزود: در هفته دولت سال جاری طرح های مهمی با ارقام اعتباری بالا به بهره برداری می رسند و بنا داریم در هفته دولت امسال چهار همایش را در بخش ها و شهرستان های استان با ریاست استاندار و معاونان وی به پاس قدردانی از رای اعتماد مردم و ارتباط بیشتر با آنها برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: محور اصلی کار دولت با توجه به سیاست گذاری مقام معظم رهبری توجه به معیشت و اشتغال و تولید است و امیدواریم در 6 ماهه دوم سال با سرعت بیشتر برای ایجاد 20 هزار شغل جدید در استان اقدام کنیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما