شناسهٔ خبر: 20919878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

۴۱ نفر از فرهنگیان استان قزوین آزاده هستند

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بالغ بر ۴۱ نفر از فرهنگیان استان آزاده هستند.

صاحب‌خبر -

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن ایران اسلامی اظهار کرد: بالغ بر ۴۱ نفر آزاده در آموزش و پرورش استان حضور دارند و ۳۹۰ نفر از فرهنگیان قزوین جانباز هستند.

وی افزود: همچنین بالغ بر یکهزار و ۲۳ نفر از فرهنگیان استان ایثارگر هستند که در جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع مقدس حضور داشتند.

قاسمی خاطر نشان کرد: جامعه فرهنگیان و جامعه دانش آموزی استان قزوین به ترتیب بالغ بر ۵۸ و۲۵۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

اسکان ۵۴۹۲خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان ۵ هزار و ۴۹۲ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان تا ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۶ خبر داد.

وی افزود: از آغاز اسکان فرهنگیان در فصل تابستان تا ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۶ تعداد ۵ هزار و ۶۸ خانوار فرهنگی و ۴۲۴ خانوار غیرفرهنگی در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شده اند.

قاسمی اضافه کرد: همچنین بالغ بر ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر شامل ۱۸ هزار و ۲۴۵ نفر فرهنگی و ۱ هزار و ۵۲۵ نفر غیرفرهنگی از مراکز اسکان استفاده کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در این مدت ۳۹ هزار و ۴۹۰ نفر روز شامل ۳۶ هزار و ۴۹۰ نفر روز فرهنگی و ۳ هزار و ۵۰ نفر روز غیرفرهنگی نیز در مراکز اسکان استان اقامت داشته اند.

قاسمی در ادامه گفت: در مراکز رفاهی آموزشی فرهنگیان(خانه معلم) نیز از مجموع آمار اسکان، بالغ بر یکهزار و ۶۲ خانوار شامل ۳ هزار و ۸۲۴ نفر اسکان داده شدند.

نظر شما