شناسهٔ خبر: 20919849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دانش خبر داد:

اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در 50 نقطه آسیب‌پذیر فارس

گروه فرهنگی: معاون تبلیغات اسلامی فارس از تشكیل ستاد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در این اداره‌كل خبر داد و گفت: در این راستا 50 نقطه آسیب‌پذیر استان شناسایی شده و در آن فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اجرا خواهند شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام شكرالله دانش، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 28 مردادماه از تشکیل ستاد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در این اداره‌كل خبر داد و گفت: نخستین كاری كه در این ستاد صورت گرفت، شناسایی 50 نقطه آسیب‌پذیر در سطح استان بود.

وی با تأكید بر اینكه تمام نقاط آسیب پذیر استان فارس تحت برنامه‌های مستمر فرهنگی، تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرند، گفت: با توجه به ضرورت مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، این نقاط آسیب پذیر در سطح استان فارس شناسایی و مورد مطالعه دقیق قرار گرفته‌اند و در یک برنامه‌ریزی علمی و کارشناسی شده فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مناطق به اجرا در می‌آید.

دانش افزود: بدین ترتیب ۵۰ مدیر فرهنگی در این مناطق مستقر می‌شوند و شبکه فرهنگی تبلیغی منسجم و فعال در این مناطق شروع به فعالیت خواهند كرد.

وی بیان کرد: مناطق حاشیه‌نشین شهرهای ویژه به خصوص در نقاطی که آسیب‌های اجتماعی بیشتری وجود دارد اولویت این اقدام مهم فرهنگی هستند.

معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ستاد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس تشکیل شده و مسئولان مناطق مشخص و در حال کادربندی و آغاز فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مناطق هستند.

نظر شما