شناسهٔ خبر: 20919819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اولین دوره آموزش خبرنگاران مسجدی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: به همت خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تهران، اولین دوره آموزش خبرنگاری ویژه اعضاء کانون‌ها و مساجد استان تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران؛ اولین دوره آموزشی خبرنگاران مسجدی ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تهران در روز چهارشنبه 25 مرداد در دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری استان تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ در این دوره بیش از 30 نفر از اعضاء کانون‌های فرهنگی هنری استان و شهرستان‌های تهران حضور داشتند که با پایان دوره آموزشی نفراتی که بتوانند آزمون دوره را با موفقیت به پایان برسانند می توانند در دوره بعد ثبت نام نمایند.

این گزارش می افزاید؛ با شروع دروه آموزشی در ساعت 8 سی دقیقه صبح سردبیر خبرگزاری شبستان به ایراد سخن در خصوص برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران مسجدی پرداخت و گفت: این دوره که به همت خبرگزاری شبستان برگزار می شود ویژه اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران می‌باشد که در برخی از استان‌های کشور نیز برگزار شده است. در این دوره ضمن آموزشهای اولیه خبرنگاری و آشنایی مخاطبین با کلمه خبر مباحثی همچون خبر نویسی و مصاحبه مورد تدریس قرار خواهد گرفت و بعد از این دوره نفراتی که بتوانند آزمون دوره را با موفقیت به پایان برسانند به دوره آموزشی پایانی راه پیدا خواهند کرد.

 

 

نظر شما