شناسهٔ خبر: 20919789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

سیره شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه مسئولان قرار بگیرد

ورامین- مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راه و روش شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه مسئولان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد طی سخنانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: تبیین جایگاه شهیدان رجایی و باهنر بسیار مهم و ضروری است.

محمودی افزود: دولت شهید رجایی تنها ۲۸ روز بر سر کار بود اما کارهای ماندگاری را انجام داد و به عنوان یک الگو برای دولتمردان نظام اسلامی محسوب شد به طوری که امروز باید مسئولان دولتی از ساده زیستی، ولایتمداری، دوری از اشرافی‌گری شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند.

وی با اشاره به جنایات منافقین در دهه ۶۰ ادامه داد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر و ایام هشتم شهریور بهترین فرصت برای تبیین جنایات منافقین بر ضد ملت ایران است و جنایات منافقین و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بیش از پیش چهره ریاکارانه این گروه وابسته و استکبار جهانی را به مردم ایران نشان داد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی از روند تربیت و حضور شخصیت ها و افراد انقلابی و متدین در بدنه حکومت ناراحت و عصبانی بودند زیرا بدین وسیله به اهداف خود که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آن را پیگیری می کردند، نمی رسیدند.

وی با بیان اینکه شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری آن است که راه و روش این دو شهید بزرگوار برای همیشه تاریخ چراغ راه مسئولان و مدیران کشور قرار بگیرد گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر یکی از تلخ ترین جنایات منافقین کوردل بر ضد شخصیت هایی اسلامی بود که امام راحل و ملت ایران را اندوهگین ساخت اما راه و منش و سیره این مرد بزرگ الهی برای همیشه تاریخ در خاطره انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد.

نظر شما