شناسهٔ خبر: 20919752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاستا: اگر آتلتیکو و چلسی به توافق نرسند به باشگاه دیگری می روم

صاحب‌خبر -

کاستا در گفت وگو با تارنمای 'ساکرنت' گفت: علاقه مندی و تمایل خود را برای رفتن به آتلتیکو و بازی با آنها نشان داده ام. اگر آتلتیکو و چلسی به توافق نرسند و آتلتیکو اقدام مهمی انجام ندهد، نمی توانم همچنان خواستار بازی با باشگاهی باشم که کار خاصی انجام نمی دهد و قرارداد امضاء نمی کند.
وی افزود:می دانم که این اقدام مهم انجام خواهد شد اما، اگر قرار باشد مبلغی که چلسی می خواهد، پرداخت شود، انجام این اقدام غیرممکن خواهد شد. مبلغ مورد نظر چلسی خیلی بیشتر از رقم پرداخت شده در سال 2014 است که از آتلتیکو به چلسی آمدم. آتلتیکو، تیم بزرگی است اما، نمی تواند مبلغ اضافی را پرداخت کند.
کاستا گفت: اختلاف بین من و چلسی به خاطر اشتباه من نبود. آنهایی که در این باشگاه هستند اوایل تابستان مرا برای دادن مرخصی بیشتر و نه ملاقات با مدیر خواستند.
کاستا که آخرین بار در دیدار جام حذفی انگلیس در ماه مه برای چلسی بازی کرد، در ماه ژوئن طی نامه ای از طرف 'آنتونیو کونته'، سرمربی چلسی مطلع شد که در ترکیب این تیم برای فصل آینده نخواهد بود.
وی هفته پیش گفته بود که کونته مانند مجرم با من رفتار می کند.
کاستا در سال 2014 از آتلتیکو مادرید به چلسی آمد و با حضور در ترکیب این تیم انگلیسی موفق به دریافت دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه باشگاههای انگلیس شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما