شناسهٔ خبر: 20919630 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای شهر شاهرود:

78 درصد بودجه شهرداری صرف کارهای عمرانی می شود

صاحب‌خبر -

رمضانعلی باقری شنبه در گفت و گو با ایرنا، با ارایه بخشی از گزارش عملکرد شورای چهارم، افزود: شورای چهارم شهرداری را با بودجه 36 میلیارد و 500 میلیون تومانی تحویل گرفت در حالی که با وجود مشکلات اقتصادی کشور، این میزان در سال 95 به 120 میلیارد تومان افزایش یافت.
وی همچنین با اشاره به صدور سند ملک البرز شرقی به نام شهرداری شاهرود، تاکید کرد: تحویل این ملک باید به یک درخواست عمومی تبدیل شده و شهرداری و شورای شهر در راستای پیشرفت شهر با یکدیگر همگام باشند.
رییس شورای شهر دوره چهارم، حفظ 20 هکتار فضای سبز البرز شرقی را یکی ازمهم ترین اهداف خرید این ملک عنوان کرد و گفت: ارزش افزوده این مجموعه بسیار زیاد است و شهرداری و شورای شهر با آینده نگری، برای خرید آن اقدام کردند.
باقری به انجام کارهای عمرانی در شهرداری نیز اشاره داشت و یادآور شد : ساخت 6 کیلومتر بلوار و اتصال میدان چنارسوخته به شهرک بهارستان و میدان حسینی، در سخت ترین شرایط اقتصادی در شاهرود انجام شد.
وی ساخت پارکینگ هشت طبقه، سوله سه هزار متر مربعی شهربازی، ایجاد مرکز کنترل ترافیک و تجهیز و خرید وسایل آتش نشانی را از دیگر اقدامات انجام شده خواند و افزود: در این دوره علاوه بر احداث باغ مثمر، ساخت و مرمت 19 بوستان سطح شهر و ساخت دو کمپ اقامتی برای مسافران، با اجرای 350 کیلومتر لوله کشی ،آب خام نیز از آب آشامیدنی جدا شده است.
با انتخاب اعضای جدید شورای شهر شاهرود، دوره پنجم شورای شهر به طور رسمی کار خود را آغازخواهد کرد.
از 11 عضو شورای گذشته، 2 تن در شورای پنجم نیز حضور دارند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*

نظر شما