شناسهٔ خبر: 20919603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برای فشار نیاوردن تماشاگران به تیم،‌ در جریان بازی خداحافظی کردم

حق‌شناس: اگر به زمین هم می‌رفتم ناراحت بودم/ نظرمحمدی نتیجه را به هر چیز دیگری ترجیح داد

R1414/P1015135/S3,27/CT1

بازیکن سپیدرود رشت پس از خداحافظی از دنیای فوتبال گفت: در دیدار مقابل پیکان اگر به زمین هم می‌رفتم بازهم نارحت بودم،‌ چون از تیم محبوبم جدا شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ سهیل حق‌شناس کاپیتان سپیدرود رشت روز گذشته (جمعه) پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پیکان بعد از 19 سال پوشیدن لباس سرخ‌پوشان رشتی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

حق‌شناس در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران پویا،‌ در خصوص کسب اولین پیروزی  تیم سپیدرود در لیگ برتر مقابل پیکان اظهار داشت: تقریباً نسبت به دیدارهای گذشته بهتر شده بودیم. خدا را شکر زود به گل رسیدیم و توانستیم از گل‌مان هم محافظت کنیم. بچه‌های تیم نسبتاً در فرم ایده‌آلی قرار داشتند و هواداران هم حمایت خوبی از آنها کردند. به طور کلی برد خوب و دلچسبی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسید، هنگام خداحافظی از اینکه در این دیدار به او بازی نرسیده است،‌ ناراحت بود،‌ تصریح کرد: طبیعی است ناراحت باشم،‌ اگر به زمین هم می‌رفتم ناراحت بودم. وقتی پس از این همه سال می‌خواهید از مردم و تیم محبوبتان جدا شوید،‌ سخت است. جو بازی به نحوی پیش رفت که نظرمحمدی نتیجه گرفتن را به هر چیز دیگری ترجیح داد. او حق انتخاب دارد و من هم حرفی ندارم.

مربی - بازیکن سپیدرود رشت درباره مراسم که بعد از بازی برای خداحافظی او تدارک دیده شده بود،‌ گفت: وقتی تعویض سوم انجام شد و فهمیدم که قرار نیست دیگر به زمین بروم، هواداران شروع به تشویق من کردند. فرم صورت من هم به نحوی بود که به هوادار القا می‌شد ناراحت هستم، که اینطور هم بود. به همین دلیل و برای اینکه تماشاگران به تیم فشار نیاورند، در جریان بازی خداحافظی کردم و به رختکن رفتم و لباسم را عوض کردم. بعد از بازی‌ هم مراسمی برگزار شد که از همه کسانی که زحمت کشیده بودند تشکر می‌کنم. 

«نظرمحمدی پیش از بازی با پیکان اعلام کرده بود که حق‌شناس پس از این بازی به کادرفنی تیم سپیدرود اضافه خواهد شد، آیا چنین چیزی صحت دارد؟‌»حق‌شناس در پاسخ به این سوال عنوان کرد: نظرمحمدی همیشه به من لطف داشته اما فعلاٌ ترجیح می‌دهم مدتی استراحت کنم و فکر کنم که آیا می‌خواهم به فوتبال بازگردم یا نه. اکنون شرایطم خوب نیست و نیاز به استراحت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما