شناسهٔ خبر: 20919117 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

موکب‌ها برای دریافت شناسنامه به ستاد مردمی اربعین مراجعه کنند

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام سیدمطهر علیزاده از موکب‌هایی که قصد دارند در مسیر پیاده‌روی اربعین حاضر شوند خواست تا با مراجعه به ستاد مردمی اربعین، شناسنامه دریافت کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمطهر علیزاده، رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین اظهار کرد: کار شناسنامه‌دار کردن موکب‌های عزاداری، با همکاری ستاد عتبات عالیات استان قزوین، توسط ستاد مردمی اربعین انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها باید وضعیت کاروان‌ها و موکب‌ها مشخص شود افزود: در این راستا ستاد مردمی اربعین از سوی ستاد بازسازی در صدد شناسنامه دار کردن هیئت های مذهبی برای برپایی موکب‌ها است.
حجت‌الاسلام علیزاده تأکید کرد: هیئت‌هایی که می‌خواهند برای امسال و طی سال‌های آینده در عراق موکب‌داری کنند باید به ستاد مردمی اربعین مراجعه کرده تا برای آنان شناسنامه صادر شود.
وی افزود: با توجه به اینکه ما هر ساله شاهد افزایش تعداد زائرین برای پیاده روی اربعین حسینی هستیم باید نظمی در کاروان‌1ضها ایجاد شود تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.
گفتنی است ستاد مردمی اربعین استان قزوین هم اکنون در خیابان نادری و در ساختمان ستاد عتبات عالیات شهرستان قزوین مستقر است.

نظر شما