شناسهٔ خبر: 20918880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل آبفار خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با تسنیم:

تاسیسات آب‌رسانی ۳۹ روستای خراسان‌رضوی بر اثر سیلاب آسیب دید‌

R41347/P41362/S6,1188/CT1

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی گفت: تاسیسات آب‌رسانی ۳۹ روستای خراسان‌رضوی بر اثر سیلاب آسیب دید.

صاحب‌خبر -

محمد دانشگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: بر اثر سیل اخیر که در خراسان رضوی به‌وجود آمد تأسیسات بیش از 39 روستای خراسان‌رضوی دچار خسارت شدند که مجموع آنها در حدود 10 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی بیان کرد: 39 روستایی که تأسیسات آب‌رسانی آنها دچار خسارت شده در شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد، فریمان، قوچان، سرخس و تربت جام بوده‌اند که 17 روستای آن مربوط به شهرستان کلات، 11 روستا درگز، 3 روستا فریمان، 2 روستا سرخس، 2 روستا تربت جام و یک روستا مربوط به قوچان بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی با بیان اینکه مشکلی از نظر آب‌رسانی به روستاهای سیل زده در خراسان رضوی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون آب شرب در 30 روستای سیل زده وصل بوه و برای سایر روستاها نیز عملیات آبرسانی موقت در دست اجرا است.

دانشگر ادامه داد: عملیات شبانه‌روزی برای ترمیم شبکه‌های آسیب دیده در آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی در دست اجرا بوده و امید می‌رود به‌زودی تمام اقدامات اجرایی مربوط به آن انجام شده و تمام روستاها مجددا از نعمت آب سالم برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: مشکلات ایجاد شده در شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان‌های یادشده در اثر بارندگی شدید روز جمعه هفته گذشته و جاری شدن سیل اتفاق افتاده که بحرانی از نظر آبرسانی به روستاهای خسارت دیده در اثر این حادثه غیرمترقبه به وجود نیامده است.

انتهای پیام/

نظر شما