شناسهٔ خبر: 20918246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

معاون استاندار فارس:

هجمه‌ها علیه جوان‌ترین وزیر کابینه کارساز نیست/اشراف فنی و مدیریتی ویژگی آذری‌جهرمی

صاحب‌خبر -
هجمه‌ها علیه جوان‌ترین وزیر کابینه کارساز نیست/اشراف فنی و مدیریتی ویژگی آذری‌جهرمی

به گزارش شیرازه ، علیرضا صحرائیان فرماندار جهرم اظهارداشت: رئیس جمهوری با وجود همه نگاه‌ها و نظرها، بر عهد خویش ایستاد و با نگاه مدیرانه و امیدآفرینی خود، محمدجواد آذری‌جهرمی را به‌عنوان جوان‌ترین وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی با اشاره به هجمه‌های وارد شده به وزیر پیشنهادی ارتباطات در روزهای اخیر، افزود: در پاسخ به تمام هجمه‌ها، شایعات و تخریب‌هایی که در فضاهای حقیقی و مجازی بر علیه آذری‌جهرمی در حال انجام است باید اذعان داشت که وی در طول مدت زمان مدیریت خود اثبات کرده که جوانی خوش فکر، مصمم و با اراده و کارآمد است که در بحرانی‌ترین حوادث به‌راحتی تصمیم می‌گیرد و قاطعانه عمل می‌کند.

به گفته معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم اشراف فنی و مدیریتی آذری‌جهرمی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات به متخصصان امر پوشیده نبوده و در زمینه تجارب فناوری و فضای کسب و کار صاحب ایده و برنامه است و تردیدی نیست که حضور و بروز تفکر وی بر این مسند، نوید بخش رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال فراوان در این عرصه می‌شود.

وی مهمترین ویژگی اخلاقی و رفتاری آذری‌جهرمی را پاکدستی، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری عنوان کرد که در طول دوران مدیریتی‌اش همواره آن را به اثبات رسانده و نشان داده که حضورش در هر جایگاه و منصب با تغییر و تحول مثبت همراه بوده است.

صحرائیان ادامه داد: آذری‌جهرمی در خانواده‌ای نجیب، اصیل و ریشه‌دار زاده شده که ارزش‌های اسلامی و انقلابی در آن نهادینه بوده و بیرق شهادت بر آن افراشته شده است.

وی گفت: رأی قاطع و حداکثر نمایندگان به جوان‌ترین وزیر دولت دوازدهم ضمن اعلام اعتماد به جوانان متعهد این مرز و بوم راه‌گشای ادامه مسیر توسعه و فناوری اطلاعات و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نظر شما