شناسهٔ خبر: 20917576 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سلامت در گفت و گو با میزان:

تداوم جستجو برای یافتن جسد آخرین مفقودی حادثه چال دره

خبرگزاری میزان- معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: جستجو برای یافتن جسد آخرین مفقود حادثه چال دره همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

تداوم جستجو برای یافتن جسد آخرین مفقودی حادثه چال درهصادق سلامت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت برای یافتن آخرین جسد آخرین مفقودی حادثه چال دره گفت :پس از اینکه 19 گردشگر اهوازی روز 29 تیرماه در منطقه چال دره دزفول دچار حادثه شدند،تیم های امدادی و جستجو از فرمانداری، مردم محلی،تیم های امدادی و آتش نشانی کار خود را برای امداد رسانی آغاز کردند. با توجه به مرگ دو نفر در لحظات اولیه و مفقود شدن سه نفر، 14 نفر همان دقایق اولیه از مرگ نجات یافتند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تور لیدر گروه،پسر 16 ساله و مرد میانسالی مفقود شده بودند، جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا اینکه سرانجام روز 5 مرداد جسد تور لیدر گروه کشف شد. همچنین چند روز بعد جسد دوم که متعلق به پشر 16 ساله بود از زیر یک صخره در رودخانه کشف شد. 

معاون امدادو نجات هلال احمر خوزستان با بیان اینکه با گذشت نزدیک به یک ماه از حادثه جستجو همچنان برای یافتن آخرین مفقود این حادثه ادامه دارد، افزود: پایگاه ثابت هلال احمر در منطقه "علی کله" دزفول مستقر است و جستجو را برای یافتن جسد مرد میانسال ادامه می دهد. 

سلامت تاکید کرد: امیدواریم جسد با کاهش آب در پائین دست رودخانه کشف شود. اما تا آن زمان جستجو توسط امدادگران هلال احمر ادامه دارد. 

انتهای پیام/ 

نظر شما