شناسهٔ خبر: 20912982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

آقاي منصوريان ! افکار را درست کنيد

عليرضا منصوريان مي گويد "مردان بزرگ از روزهاي سخت مي آيند و به دست آوردن پيروزي حاصل تلاش و صبر يک مجموعه است " مشکل اين نقل قول اين است که ايشان از تلاش و صبر سخن مي گويند اما اشاره اي به افکار اوليه نمي کند که اساس هر تلاش و صبري بايد برپايه انديشه صحيح باشد !

صاحب‌خبر -

تورج عاطف



به گفته هاي منصوريان بنگريم
1/ ايشان مي گويند ما دو باخت داريم و هر دو شکست با ضربات پنالتي بوده است.
چه فکري پشت اين گفته است ؟ يعني باخت با ضربه پنالتي شکست محسوب نمي شود ؟ چه اشکالي دارد تيمي با ضربه پنالتي پيروزي شود؟ مگر تيم ملي آلمان که در سال 1990 در فينال جام جهاني با ضربه پنالتي آرژانتين را شکست داد قهرمان نشده است ؟
سوال ديگر اين است که تنها پيروزي استقلال چگونه بدست آمده است ؟ با يک ضربه شوت از راه دور آيا با همان منطق منصوريان نبايد ارزش پيروزي و شکست ها را گونه اي ديگر تخمين زد ؟ اين افکار صحيح است ؟
2/ ايشان در ادامه مي گويند تا دقيقه 85 ما بازي احساسي نکرديم اما از اين دقيقه چون احساس کرديم که فضا را از دست مي دهيم به بازي بلند روي آورديم و براي بازي مالکانه تلاش کرديم !!
آيا کسي معني اين جملات را متوجه مي شود ؟ مربي تيم مي گويد تيمش بازي احساسي کرده و از طرفي ديگر معتقد است اين بازي احساسي دليل منطقي يعني تلاش براي بازي مالکانه بوده است !! اما بازي مالکانه يعني چي؟ مالکيت توپ و يا زمين ؟ در کدامين از اين دو حالت مالکيت با بازي هوائي حاصل مي شود ؟ اين ذهني که اين گفته ها را دارد مي تواند برنامه اي داشته باشد؟
3/ آقاي منصوريان مي گويند داريوش شجاعيان را در دفاع چپ امتحان کردند چون فوتبالش را از اين پست آغاز کرده است !! مي پرسيم مگر شجاعيان بخاطر دفاع چپ بودنش مورد توجه بوده است ؟ چرا شجاعيان در تيمهاي ديگر دفاع چپ نبود ؟ اصولا استقلال جانشيني براي دفاع چپ مي خواست که شجاعيان را با آن مبلغ گزاف خريد ؟
4/ از گفته منصوريان در مورد رسيدن به استقلال ابر تيم در سال سالهاي اوليه قرن تازه خورشيدي سخن نمي گوئيم که رفتارهاي امسال منصوريان در دفع مرداني چون برزاي و ذخيره بودن نور افکن استفاده از جباري و جباروف و... کاملا مصداق بي انديشه سخن گفتن ايشان است اما به منصوريان مي گوئيم تيمي که به جوانانش اهميت نمي دهد سرنوشتي بهتر از بارسلوناي امروز ندارد که با بي مهري هاي لوئيز انريکه به لاماسيا اين سرنوشت را دارد

نظر شما