شناسهٔ خبر: 20912943 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

مهندس آذری جهرمی ضمن اشاره به تخلف اخیر دو اپراتور تلفن همراه؛ معاون فنی و توسعه‌ی شبکه‌‌ی همراه اول در گفت‌وگو با سیتنا:

پاسخ توئیتری شیخ محمد بن راشد درباره‌ی راز موفقیت امارات

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت امارات، رئیس هیات دولت این کشور و حاکم دبی روز جمعه 18 آگوست 2017 با انتشار سه توئیت با مضمون "ما کمتر سخن گفتیم و بیشتر کار کردیم"، "دانش را به اقدام" و "علم را به عمل" تبدیل کردیم، راز موفقیت امارات را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شیخ محمد بن راشد مجموعه‌ای توئیت‌ها را با هشتگ #علمتنی_الحیاة به معنای "زندگی به من آموخت" منتشر کرد و گفت: «بسیاری درباره راز موفقیت دبی و امارات از من می‌پرسند. به آنها می‌گویم هیچ رازی وجود ندارد و ما دانشی بیش از دیگران و یا علمی که دیگران به آن نرسیده باشند، نداریم.»

او افزود: «همه آنچه انجام دادیم این است که دانش را به اقدامات و علم را به عمل تبدیل کردیم. ما کمتر سخن گفتیم و بیشتر کار کردیم، تا جایی که موفقیت به یک فرهنگ تبدیل شد. موفقیت ملت‌ها در نهادینه کردن فرهنگ موفقیت است. در همه جا، از کارمندان فرودگاه‌ها تا دفاتر مدیران و از نیمکت‌های دانش‌آموزان تا هیات دولت.»

توئیت اول:

موفقیت ملت‌ها در نهادینه کردن فرهنگ موفقیت است. در همه جا، از کارمندان فرودگاه‌ها تا دفاتر مدیران و از نیمکت‌های دانش‌آموزان تا هیات دولت.

توئیت دوم:

همه آنچه انجام دادیم این است که دانش را به اقدامات و علم را به عمل تبدیل کردیم. ما کمتر سخن گفتیم و بیشتر کار کردیم، تا جایی که موفقیت به یک فرهنگ تبدیل شد.

توئیت سوم:

بسیاری درباره راز موفقیت دبی و امارات از من می‌پرسند. به آنها می‌گویم هیچ رازی وجود ندارد و ما دانشی بیش از دیگران و یا علمی که دیگران به آن نرسیده باشند، نداریم.

انتهای پیام

نظر شما