شناسهٔ خبر: 20912771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نذر جالب پورموسوی برای برد مقابل گسترش فولاد

71438

سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید پیروزی مقابل گسترش فولاد، نتیجه اعتماد به بازیکنان جوان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی بعد از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند. من از روز اول دنبال این بودم حس اعتماد در بازیکنان ایجاد کنم. خدا را شکر امروز تماشاگران ما هم تیمشان را تشویق کردند و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم با کار بیشتر فولادی بسازیم که هواداران راضی باشند. ما به جوانان اعتماد کردیم و آن‌ها توانستند در این بازی بزرگ، سه امتیاز را کسب کنند. در تمام دقایق، شایسته بودیم و در دقایق پایانی توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین درباره تعویض ایمان مبعلی توضیح داد: بازیکنان حریف حفظ توپ می‌کردند و مجبور شدم ایمان را بیرون بیاوریم. او بازی های بزرگی را مدیریت کرده و فرقی نمی کند چه بازیکنی در میدان باشد. هر بازیکنی که بتواند در آن لحظه موثر باشد، به میدان خواهد رفت.

پورموسوی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جوان زیادی داریم که کم تجربه هستند. روی دیوار رختکن نوشته‌ام سختگیرانه شجاع باشید. من با آن‌ها صحبت می‌کنم تا بتوانند برای بازی‌های بزرگ آماده باشند. بعد از اینکه در مشهد برنده شدیم، گفتم اول راهیم. اینکه در اولین برد مغرور شویم اشتباه است و باید با همین انرژی و روحیه جلو برویم.

او همچنین گفت: نیت کرده بودم، اگر بازی را ببریم تا مرقد علی بن مهزیار اهوازی پیاده بروم و امشب این کار را خواهم کرد.

پورموسوی در پایان درباره غلبه بر بوناچیچ به خبرنگاران گفت: او سال‌های خوبی در فولاد داشته و امروز نمی‌خواست از بازنده باشد. این بازی جنگ بین مربی بومی و مربی کروات محسوب می‌شد.
انتهای پیام

نظر شما