شناسهٔ خبر: 20912548 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

1500 نام گذاری در این چهار سال داشتیم/ رونمایی از معبری به نام فرج الله سلحشور

رئیس کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران گفت: هفته آینده از معبری به نام فرج الله سلحشور کارگردان بنام کشورمان رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

1500 نام گذاری در این چهار سال داشتیم/ رونمایی از معبری به نام فرج الله سلحشوربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران در مراسم تغییرنام بزرگراه نیایش به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه شهید محسن حججی از نسل سوم و چهارم انقلاب بود، اظهار داشت: اگرچه این افراد در زمان امام (ره) به دنیا نیامده بودند، اما آنچنان سردمداری می‌کنند که ما از شرم آب می‌شویم.

وی با اشاره به حضور محمدباقر قالیباف در مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جمع جدیدی که در تشخیص مصلحت قرار گرفتند، تصاویر زیبایی را منعکس می‌کنند و برای اداره کشور و دولت تصویر زیبایی به جا خواهند گذاشت.

رئیس کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران با بیان اینکه بعد از ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باید از زحمات ایشان قدرشناسی می‌کردیم، گفت: بدون تردید نام گذاری معبری به نام ایشان کمترین قدرشناسی بود.

شاکری با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر عزم خود را جزم کردند تا بزرگراه نیایش را به پیشنهاد خانواده آیت‌الله هاشمی به نام ایشان تغییر دهند، یادآور شد: خوشحالیم که این موضوع در صحن شورا به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه در طول دوره چهارساله شورای چهارم همه 354 محله تهران را ثبت و نام‌گذاری کردیم، تصریح کرد: همچنین در این چهار سال یک هزار و 500 نام‌گذاری در شهر تهران داشتیم.

رئیس کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه استفاده از نام و کدگذاری اقدام خوبی بود که در این دوره مدیریت شهری رخ داد، افزود: سامانه‌ای طراحی شده که با استفاده از گوشی تلفن همراه، تاریخچه نام‌گذاری‌هایی را که به نام اشخاص انجام شده نشان می‌دهد.

شاکری با بیان اینکه در روز‌های آینده از مکانی به نام فرج‌الله سلحشور کارگردان متعهد کشور و دو معبر نیز به نام مدافعان حرم رونمایی می‌شود، گفت: با این کار به دنبال آنیم که نشان دهیم چه کسانی شهید شدند تا انقلاب زنده بماند.
انتهای پیام/

نظر شما