شناسهٔ خبر: 20910492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر رسانه‌ای سپیدرود در گفت‌وگو با تسنیم:

پیام صادقیان را در بازی با پیکان در اختیار نداریم

R7877/P1486/S6,71/CT1

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه در این بازی سهیل حق شناس به‌عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد گفت: پیام صادقیان را به جهت پر بودن لیست بازیکنان تیم سپیدرود در این بازی در اختیار نداریم.

صاحب‌خبر -

رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به دیدار حساس دو تیم پیکان و سپیدرود در ورزشگاه عضدی اظهار داشت: در این بازی همانند بازی هفته دوم سکوهای روبه‌روی ورزشگاه عضدی به روی تماشاگران سپیدرود بسته است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد: از هواداران سپیدرود می‌خواهیم که با حضور خود و پر کردن سایر بخش‌های ورزشگاه، مانند همیشه یاور تیم محبوب خود باشند.

دیدار با بیان اینکه در این بازی سهیل حق شناس به‌عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد افزود: در پایان مسابقه سپیدرود و پیکان، مراسمی برای تجلیل از این بازیکن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سهیل حق شناس یکی از بازیکنان اسطوره‌ای باشگاه سپیدرود است گفت: در پایان بازی از سوی هیئت فوتبال استان گیلان، اداره کل تربیت بدنی استان، باشگاه سپیدرود و بنیاد شهید استان گیلان از زحمات این بازیکن تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود در این دیدار پیام صادقیان را به همراه نخواهد داشت اظهار داشت: به‌دلیل پر بودن لیست بازیکنان باشگاه سپیدرود، در این دیدار از همراهی پیام صادقیان محروم هستیم.

دیدار با بیان اینکه تماشاگران یکی از بازوهای توانمند باشگاه سپیدرود هستند گفت: با توجه به تخریب قسمتی از ورزشگاه عضدی از تماشاگران می‌خواهیم که با آمدن به ورزشگاه، تیم سپیدرود را از نعمت حضورشان بی‌بهره نگذارند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه این بازی به جهت خداحافظی سهیل حق شناس برای بازیکنان سپیدرود از اهمیت بالایی برخوردار است اعلام داشت: تیم سپیدرود در این بازی بازیکن محروم و مصدوم ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما