شناسهٔ خبر: 20908048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ماکو: مساجد خاکریز اول نظام جمهوری اسلامی است

ارومیه- ایرنا- امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه مساجد خاکریز اول نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مساجد به عنوان یک سنگر فرهنگی باید در راس تمام امور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: مسجد یک قرارگاه مطمئن برای تقویت ایمان، صبر، تقوا و بصیرت است.
وی با تاکید بر افزایش حضور جوانان در مساجد به شرارت های دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا و انگلیس و به نوعی کشورهای استعمارگر غربی همیشه نسبت به ایران عملکردی توام با خیانت داشتند و این نشان از چهره شوم آنهاست.
وی افزود: شهادت مظلومانه مدافع حرم توسط داعش که دست نشانده استکبار جهانی است، نشان از چهره پلید و شقاوت این دولت هاست.
وی اظهار کرد: دنیا بداند این مردم جان و مال و فرزندان خود را برای دفاع از خاک وطن فدا می کنند و شهادت شهدای مدافع حرم فقط گوشه ای از این دلاوری ها و اخلاص این مردم است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری در سال 1351 شمسی در شهر سلماس و در یک خانواده مذهبی متولد و در سال 68 وارد حوزه علمیه قم شد.
وی در مدرسه رضویه، دوره مقدمات را با ممتازی به پایان رساند و از سال 1376 وارد دروس خارج حضرات آیات عظام تبریزی (ره)، وحید خراسانی، جوادی آملی، سبحانی، بهجت (ره)، عابدی و فاضل گلپایگانی شد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری از سال 1388 نیز امام جمعه و مسئول حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان ماکو بوده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما