شناسهٔ خبر: 20908032 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس عقیدتی - سیاسی نداجا از پایگاه دریایی آستارا بازدید کرد

نمایندگی گیلان

حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد، رئیس عقیدتی - سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در نقطه صفر مرزی ایران و آذربایجان از پایگاه دریایی آستارا بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مظفری‌نژاد، رئیس عقیدتی - سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش  در رأس هیئتی با حضور در نقطه صفر مرزی ایران و آذربایجان از پایگاه دریایی آستارا بازدید کرد.

حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد، تلاش بی وقفه و شبانه روزی، همت و خدمت صادقانه کارکنان پایگاه دریایی آستارا را نشانه عشق به ولایت، ایمان بالا و تعهد آنان عنوان کرد.

وی توجه ویژه به اقدامات فرهنگی و رفاهی برای کارکنان و خانواده‌های آنان در این پایگاه را بسیار بالا برشمرد و گفت: اگر کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش در دور افتاده‌ترین نقاط کشور با عشق و علاقه مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و موفق به دریافت عناوین و القاب افتخارآمیزی از فرمانده و ولی‌شان شده‌اند بیش از نیمی از این توفیقات مرهون همراهی و ایثار خانواده‌هایشان است، لذا مجموعه عقیدتی سیاسی این نیروی راهبردی تمام تلاشش را بکار خواهد بست تا در حد توان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در این نقاط بصورت منسجم برنامه ریزی کند.

گفتنی است؛ طی این بازدید ناخدادوم قنبری، فرمانده پایگاه دریایی آستارا ضمن تشریح مأموریت‌های رزمی این پایگاه گزارشی از اقدامات فرهنگی انجام شده برای کارکنان و خانواده‌ها در سال جاری را ارائه کرد. همچنین در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش ضمن بازدید میدانی از تمامی قسمت‌های زیرمجموعه پایگاه دریایی آستارا، از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت و ساز اماکن فرهنگی، نظامی و تأسیساتی این پایگاه قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما