شناسهٔ خبر: 20907992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تصادف ۲ اتوبوس در مصر ۶۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت

منابع آگاه در مصر از کشته و زخمی شدن ده ها نفر در نتیجه تصادف دو اتوبوس در یکی از استان های شمال شرق این کشور خبر دادند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، جاده «القطامیه-العین السخنه» در استان ساحلی سوئز در شمال شرق این کشور صبح امروز (جمعه) شاهد تصادف دو اتوبوس گردشگری بود که در نتیجه آن شماری کشته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، تصادف دو اتوبوس مذکور که یکی از آنها حامل ۵۶ سرنشین و دیگری نیز حامل ۳۲ سرنشین بودند، دست کم پنج کشته و ۴۰ زخمی بر جای گذاشته و خودروهای اورژانس نیز شروع به انتقال زخمی های این حادثه به بیمارستان دولتی شهر سوئز کردند جایی که برای استقبال از آنها به حالت آماده باش درآمده است.

در همین حال، یکی از نیروهای امدادرسانی حاضر در محل حادثه اعلام کرد که یکی از زخمی ها هنگام انتقال به بیمارستان به وی گفته که دلیل وقوع این حادثه خواب راننده اتوبوس در حال حرکت به سوی شهر قاهره، پایتخت مصر بوده جایی که اتوبوس مذکور واژگون شده و با اتوبوس دیگر برخورد کرده است.

این در حالی است که «محمد سعد غزال»، قائم مقام وزارت بهداشت مصر در استان سوئز تاکید کرد که سه تن از کشته شدگان حادثه تصادف دو اتوبوس در این استان در همان محل حادثه و دو تن دیگر نیز در راه بیمارستان جان خود را از دست دادند در حالی که شمار زخمی ها نیز به دست کم ۶۰ تن رسیده و به بیمارستان های مختلف واقع در شهرهای اطراف منتقل شدند.

نظر شما