شناسهٔ خبر: 20907979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بابلسر:

فراهم شدن زیرساختها موجب ایجاد اشتغال پایدار می شود

بابلسر - فرماندار بابلسر گفت: فراهم شدن زیرساخت مناسب در شهرستان موجب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد پیش ازظهر جمعه در بازدید از دوره المپیاد ورزش های آبی و ساحلی در بابلسر اظهار کرد: المپیادی که امروز شاهد برگزاری آن هستیم به عنوان نخستین رخداد ورزشی شمال کشور بوده که در شهرستان بابلسر رقم خورد.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شهرستان بابلسر در بحث جذب توریست و گردشگر، توجه به رویدادهای ورزشی ساحلی و آبی را یکی از مهم ترین عوامل در بحث گردشگری دانست و افزود: با ایجاد فضای شاد و مهیج می توانیم خاطرات خوبی در ذهن مسافران ایجاد کنیم و زمینه ای فراهم کنیم تا مسافران مقصد بعدی خود را برای مسافرت در این شهرستان انتخاب کنند.

فرماندار بابلسر با اعلام اینکه در ایام تعطیلات عید فطر بالغ بر ۸۰۰هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر کردند،عنوان کرد: با ایجاد زیرساخت مناسب در شهرستان موجب جذب سرمایه گذار ،ایجاد اشتغال و درآمد پایدار می شویم.

اسد با بیان اینکه برنامه های متعددی برای جذب توریست و گردشگر در شهرستان برنامه ریزی شده است ،عنوان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ما برگزاری برنامه ورزشی مهیج در سطح سواحل این شهرستان است و بابلسر پایگاه برگزاری المپیاد ورزشی در سطح استان می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر نیز با بیان اینکه ورزش و توریسم ورزشی نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری دارد، اظهار کرد: توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه امنیت اجتماعی را به همراه دارد و موجب نشاط اجتماعی در سطح شهرستان می شود.

اسماعیل پهلوان با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزش های ساحلی و آبی در شهرستان بابلسر از حضور بیش از ۵۰۰ورزشکار استانی و کشوری در این المپیاد خبر داد و افزود: در این المپیاد ورزشکاران در ۲۰ رشته ساحلی و آبی ورزشی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد وفاق و همدلی در بین ورزشکاران دانست و گفت: این المپیاد بزرگترین المپیاد ورزشی در سطح استان بوده که با هدف دستیابی به اهداف سازمانی،تزریق روح ورزش در جامعه و هدیه دادن آن به خانواده ها است.

نظر شما