شناسهٔ خبر: 20907931 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حزب الله در بیانیه ای جنایت تروریستی داعش را در بارسلون محکوم کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در بارسلون، نخستین گام در مبارزه با تروریسم را قطع کمک‌ها به گروه‌های تروریستی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک گروه تروریستی داعش را در شهر بارسلون اسپانیا که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها شهروند بیگناه شد، محکوم کرد و ضمن عرض تسلیت به خانواده قربانیان، شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال خواستار شد.
در این بیانیه آمده است: این جنایت هولناک بار دیگر گرایش جنایتکارانه داعش را که نشأت گرفته از تفکر نفرت و کشتار و تخریب، با دلایل واهی و نادرست که دین و عقل آن‌ها را نمی‌پذیرد نشان داد.
حمله به مردم عادی و بیگناه و کشتار آنها جزئی از برنامه شیطانی این تروریست‌هاست که هدفی جز خدشه وارد کردن به معنا و مفهوم جهاد و آسیب رساندن به چهره زیبای اسلام که ادعا دارند زیر پرچم آن حرکت می‌کنند، ندارند.
با گسترش اقدامات تروریستی و انتشار آن در سراسر جهان، مبارزه با داعش و اقدام برای ممانعت از گسترش تفکرات بنیان‌کن این گروه وظیفه همه آزادگان و انسان‌های شریف جهان است. نخستین گام در این راه وادار کردن حامیان منطقه‌ی و بین المللی این گروه‌ها به قطع کمک‌های مالی و پشتیبانی آنهاست.

نظر شما