شناسهٔ خبر: 20907867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه چایپاره: مساجد به محور فعالیت های دینی و فرهنگی تبدیل شود

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به فرا رسیدن 30 مرداد، روز جهانی مسجد اشاره کرد و افزود: در اسلام نماز خواندن در مسجد آن قدر اهمیت دارد که مؤمنان باید برنامه روزانه خود را با توجه به وقت نماز در مسجد تنظیم کنند.
به گفته وی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی باید حجت شرعی داشته باشند و حجت شرعی در این خصوص به معنی توجه به تخصص وزاری پیشنهادی است.
وی ادامه داد: مدیران مسن و با تجربه بهتر است در اتاق‌های فکر، تجربه‌های خود را به مدیران جوان و کارآمد منتقل کنند و از جوانان متعهد و با استعداد در کابینه استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه شایسته‌سالاری و کار جهادی باید ویژگی وزرای دولت جدید باشد، ادامه داد: وزرا نباید بر اساس باند بازی و سیاسی کاری انتخاب شوند زیرا در این صورت مردم و کشور دچار ضرر می شود.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است؛ شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما