شناسهٔ خبر: 20907843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

اولین واکنش مسعود شجاعی به احتمال کنار گذاشته شدن از تیم ملی

صاحب‌خبر -
کاپیتان تیم ملی ایران به اتفاقات و حواشی اخیری که پیرامون بازی کردن او و احسان حاج‌صفی برابر نماینده رژیم صهیونیستی به وجود آمده واکنش نشان داد.

بعد از بازی کردن شجاعی و حاج‌صفی در این مسابقه واکنش‌های زیادی در محافل ورزشی، سیاسی و غیر سیاسی داخل کشور به وجود آمد و تا چند روز بیش از هر چیز به این اتفاق پرداخته شد که حتی حراست وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نیز بازی کردن دو بازیکن ایرانی را محکوم کردند.

 شجاعی ظهر امروز با انتشار پیامی نوشته است:

«سلام و عرض ادب خدمت همه هموطنان
مى‌خواستم پیرامون مسائل پیش آمده در روزهاى گذشته بدون مقدمه نکاتى را متذکر شوم:

1- اینکه بنده براى همه افرادى که خالصانه و دلسوزانه از جان‌شان مایه مى‌گذارند و براى حفظ آبرو و سرافرازى ایران عزیزمان از هیچ کوششى دریغ نمى‌کنند نهایت احترام و ارادت را قائلم.

٢- همیشه کشورم برایم در اولویت بوده و هست. از این رو در میادین ورزشى که حضور داشته‌ام همیشه سعى کردم با تمرکز کافى از تمام وجودم مایه بگذارم که بتوانم نماینده شایسته‌اى براى وطن و هموطنانم باشم و از آنجایى که از کودکى بزرگترین آرزویم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى بوده، اکنون که آرزویم محقق شده مطمئنا به خوبى قدر و ارزش آن را می‌دانم.

٣- بچه جنگ هستم و از شهر ایثار و مقاومت مى‌آیم، شهرى که روزگارى شهر خون بود و صداى توپ و خمپاره لالایى تلخ کودکانه ما!! بنابر این مقام و جایگاه والاى عزیزانى که از همه چیز خود گذشته‌اند تا از کیانمان دفاع کنند را به خوبى درک مى‌کنم و مى‌شناسم و هیچ زمان سعى نکرده و نمى‌کنم که خدایى ناکرده از اسم، تصویر و یا ایثار این فرشتگان سوء استفاده کنم چون که معتقدم این کار نهایت بى‌شرفى و بى‌انصافی است و توهین به منزلت و جایگاه آنان است!

در آخر از همه هموطنانى که ما را درک کردند سپاسگزارى مى‌کنم و همچنین از هنرمندان محترم و تمام فوتبالی‌ها اعم از مربیان گرامى، بازیکنان و ... نهایت تشکر و قدردانى را دارم.

از مرد اخلاق فوتبال کشورمان آقاى مهدى مهدوى‌کیا عذرخواهى مى‌کنم که به خاطر حمایت از ما اهانت‌هاى ناجوانمردانه‌اى را به جان خرید. یا حق»

نظر شما