شناسهٔ خبر: 20907791 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نیروهای پلیس نظامی روسیه در مناطق کاهش تنش سوریه مستقر شدند

نماینده نیرو‌های روس مستقر در سوریه اعلام کرد روسیه نیرو‌های پلیس نظامی خود را در مناطق کاهش تنش در سوریه مستقر کرده است.

صاحب‌خبر -

نیروهای پلیس نظامی روسیه در مناطق کاهش تنش سوریه مستقر شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،  نماینده نیرو‌های روس مستقر در سوریه از استقرار نیرو‌های پلیس نظامی روسیه در مناطق کاهش تنش در سوریه خبر داد.

«سرگئی کورالینکو» در نشست خبری در پایگاه نظامی حمیمیم در سوریه گفت: روسیه با ترکیه و ایران برای ایجاد منطقه کاهش تنش در ادلب هماهنگی می‌کند.

او تایید کرد روسیه نیرو‌های پلیس نظامی خود را در مناطق کاهش تنش در سوریه که قبلا درباره آن‌ها توافق شده، مستقر کرده است.

نماینده نیرو‌های روس مستقر در سوریه افزود: گروه‌های تروریستی از جمله داعش و النصره کنترل حدود هفتاد درصد از خاک سوریه را در ابتدای بحران در دست گرفته بودند. حملات گروه‌های مسلح همچنین باعث ویران شدن تاسیسات صنعتی و نماد‌های فرهنگی سوریه شد. روسیه با ترکیه و ایران برای ایجاد مناطق کاهش تنش در ادلب هماهنگی می‌کند. توافق‌ها برای ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه، شرایط مناسبی را برای بازگشت آوارگان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

استقرار نیروهای پلیس نظامی روسیه در مناطق کاهش تنش در سوریه

 

نظر شما