شناسهٔ خبر: 20907772 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

واکنش حزب الله‌به‌حمله‌تروریستی‌بارسلون

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شهر «بارسلون» اسپانیا بر لزوم اعمال فشار بر طرف های منطقه و بین المللی به منظور توقف حمایت از تروریسم توسط آنها تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شهر «بارسلون» اسپانیا بر لزوم اعمال فشار بر طرف های منطقه و بین المللی به منظور توقف حمایت از تروریسم توسط آنها تأکید کرد. 

 
به گزارش شبکه المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر در شهر بارسلون اسپانیا را محکوم کرد. 
 
بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: این جنایت داعش در شهر بارسلون گواه دیگری بر خوی جنایتکارانه این گروه تروریستی است. 
 
حزب الله لبنان در ادامه بیانیه خود آورده است: کشتار غیرنظامیان بخشی از نقشه های شیطانی است که تکفیریها برای خدشه وارد کردن به چهره اسلام ناب، مرتکب می شوند. 
 
در بیانیه حزب الله لبنان همچنین بر لزوم اعمال فشار بر طرف های منطقه و بین المللی به منظور توقف حمایت از تروریسم توسط آنها تأکید کرد. 
 
گفتنی است، در پی حمله تروریستی در خیابان «لا رامبلا» در بارسلون دست کم ۱۳ نفر کشته و ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند، تروریست ها با استفاده از یک ون مردم را در این خیابان پر تردد زیر گرفته بودند، داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

نظر شما