شناسهٔ خبر: 20906646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین تایپه

مدیر برنامه مراسم افتتاحیه: مراسمی برگزار می‌کنیم که تا سال‌ها از آن تعریف شود

مدیران برگزاری مسابقات یونیورسیاد از برنامه‌های متنوع مراسم افتتاحیه سخن گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به چین تایپه،در فاصله یک روز تا افتتاحیه بازی‌های دانشجویان، یونیورسیاد 2017 در تایوان، ساعت 11 جمعه به وقت محلی، اولین کنفرانس رسمی مسابقات در محل مرکز خبری اصلی بازی‌ها در تایپه برگزار شد.

در این نشست که در حضور مقامات مسئول بازی‌ها و خبرنگاران انجام گرفت، توضیحاتی در مورد مراسم افتتاحیه به 3 زبان چینی، انگلیسی و ناشنوایان داده شد.

دکتر چینگ، مدیر اجرایی مسابقات اظهارداشت: فردا برنامه کاملی را برای بخش نخست یونیورسیاد تدارک دیده‌ایم که از طریق آن فرهنگ کشورمان را در اختیار مردم جهان می‌گذاریم. باید به اطلاع برسانم برای سازماندهی مراسم افتتاحیه،‌حدود 4 هزار نفر مشارکت کردند که باید بابت تلاش‌های هریک تشکر و قدردانی کنم.

او ادامه داد: از همان ابتدا که طرح کلی مراسم به ذهن ما خطور کرد، تصمیم گرفته شد از نفرات جوان که قابلیت های جسمانی بالایی داشتند، برای بخش‌های مختلف افتتاحیه استفاده شود. به این ترتیب سعی می‌شود بخش های از آداب و سنن خاص تایوان، به زبان تصویر و حرکت نشان داده شود.

این مقام افزود: امیدواریم فرداشب بتوانیم مراسم بسیار هیجان انگیز و تماشایی را برای عموم به معرض نمایش بگذاریم و برای ساعاتی باعث خرسندی و هیجان مثبت شویم.

در ادامه این نشست «چی ین کو تو»،‌مدیر پروزه افتتاحیه به نمایندگان رسانه‌ها  خوشامد گفت .

وی عنوان کرد مراسم افتتاحیه از چه بخش های نمایشی تشکیل شده و چه بخش های نمایشی دارد.

کو تو ادامه داد: ما فرهنگ،‌هنر و تاریخ تایوان را مد نظر قراردادیم بعد برنامه های نمایشی خود را براساس آن طراحی کردیم.حتی در بخشی می کوشیم از منظر جلوه های تصویری ، استعداد های تایوان را معرفی کنیم.حتی از طریق تابلوی نمایش ورزشگاه، محل های انجام برگزاری بازی‌ها را همراه با تصویرهای نمایشی زیبا معرفی می‌کنیم و اطلاعاتی از تاریخ آن اماکن ورزشی در اختیار می‌گذاریم. در این حال سعی شده از نظر فناوری‌های دیجیتالی امروزی نیز شرایط خوبی را برای تماشاگران مراسم افتتاحیه ایجاد کرده تا آنها بتوانند از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود،‌ به صورت اختصاصی و انفرادی، فیلم و موسیقی‌های مراسم افتتاحیه را به دست آورند.

وی آنگاه گفت: از یک منظر دیگر هدف است که گذشته، حال و آینده تایوان و شهر میزبان مسابقات یعنی تایپه را معرفی کنیم. در مجموع با برنامه های متنوعی که در نظر گرفته‌ایم، می‌کوشیم شور و هیجان زیادی را برای علاقمندان ایجاد کرده تا حتی تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های خارجی که به تایوان سفر کرده اند،‌تا سال ها برای دوستان خود از این مراسم تعریف کنند.

مراسم افتتاحیه یونیورسیاد تایوان فرداشب در ورزشگاه آرنا تایپه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما