شناسهٔ خبر: 20905034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزینه 10 میلیارد تومانی برای اکتشاف محدوده فلزی صاحبدیوان مشگین شهر

استاندار اردبیل گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات اکتشاف محدوده فلزی صاحبدیوان معادن مشگین‌شهر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی هزینه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش،استاندار اردبیل در بازدید از حفاری‌های محدوده فلزی صاحبدیوان معادن مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر 10 میلیارد تومان اعتبار برای عملیات اکتشاف محدوده فلزی صاحبدیوان معادن مشگین‌شهر که شامل حفاری، نمونه‌برداری و آزمایشگاه است توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی هزینه می‌شود که این هزینه علاوه بر هزینه‌های جاده‌سازی است.

وی افزود: در فاز نخست این طرح 10 هزار متر در عمق زمین حفاری می‌شود که به همین منظور دستگاه‌های پیشرفته به ارزش حدود یک میلیون یورو خریداری و در منطقه مستقر شده که جزو نخستین ماشین‌آلات تحویلی به کشورمان است که برای تحقق اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است.

استاندار اردبیل با اشاره به این که برخی آزمایش‌ها در کشور کانادا انجام می‌شود، گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم عملیات اجرایی این پروژه را با هدف دستیابی به توسعه و آبادانی در اسرع وقت به پایان برسانیم که این موضوع همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه را می‌طلبد.

خدابخش بیان کرد: حمایت از تولید و اشتغال در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در حال حاضر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام یافته و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بتوانیم این مهم را در آینده‌ای نزدیک محقق کنیم.

وی تصریح کرد: مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیز برای پیشبرد اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است که امیدواریم همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام را در اسرع وقت به پایان رسانده و خدمات مناسبی به عموم مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری بخش خصوصی در معادن صاحبدیوان مشگین شهر

 

 

نظر شما