شناسهٔ خبر: 20904380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علی دایی: شایسته برد بودیم/ جپارف هم ۵،۶ پشتک زد

ورزش > لیگ برتر - سرمربی سایپا گفت: به جز دقایق کوتاهی حاکم بر بازی بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال با حساب یک بر صفر در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر گفت: به نظرم بازی خوبی از سوی دو تیم ارائه شد و ما به جز هفت هشت دقیقه در نیمه اول یعنی از دقیقه ۲۹ تا ۳۷ حاکم بر بازی بودیم.

او ادامه داد: خیلی خوب و با تاکتیک بازی کردیم. نیمه دوم کلا اجازه بازیسازی به جباری و هافبک های دفاعی استقلال را ندادیم. استقلال نتوانست در نیمه دوم مثل نیمه اول بازیسازی کند. ما در نیمه دوم دوتا تک به تک هم داشتیم. خوشحالم که به موقع گل زدیم. ما شایسته برد بودیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا این خوب است که سایپا هوادار چندانی ندارد، گفت: تمام مردم ما یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی. فقط در شهرستان ها برخی تیم ها تماشاگر خودشان را دارند. باز هم دست این اندک تماشاگران ما درد نکند. این طبیعت فوتبال ماست. استقلال و پرسپولیس با این سرمایه چهار پنج پله از ما بالاتر هستند. ما باید هم فوتبال خودمان را انجام دهیم و هم حریف را کنترل کنیم.

دایی در پاسخ به سوالی درباره خوشحالی عباس زاده و شش پشتک او گفت: جپارف هم هفته قبل به تراکتورسازی گل زد و پنج شش پشتک هم زد. عباس زاده در پرسپولیس هم این کار را می کرد و این نشان دهنده میزان آمادگی بدن اوست.

او درباره داوری این دیدار گفت: امسال تصمیم گرفتم که درباره داوری صحبت نکنم. برنامه‌هایی هستند که داوری را می‌سنجند و شما ببینید چند اشتباه تاثیرگذار علیه ما گذاشته شد. سعی می کنم امسال علیه داوری صحبت نکنم.

256 41

 

نظر شما