شناسهٔ خبر: 20904054 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

قارچ آلوده در میوه و تره بار عرضه نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران گفت: تاکنون به موضوعی تحت عنوان آلودگی قارچ برخورد نکردیم، اما در صورت مواجه شدن با این موضوع حتما نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران با اشاره به موضوع قارچ آلوده در برخی از غرفه های میادین میوه و تره بار، اظهار داشت: تاکنون به موضوعی تحت عنوان آلودگی قارچ برخورد نکردیم، اما در صورت مواجه شدن با این موضوع حتما نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: بدون شک نظارت بر روی این محصولات بر عهده سازمان استاندارد است، اما شهرداری تهران هم برای نظارت بیشتر حتما با این سازمان هماهنگی و همکاری خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران گفت: ناظران شورا و شهرداری همیشه از محصولات بازدید دارند تا شهروندان با خیال آسوده تری نسبت به خرید محصولات اقدام کنند.

رحیمی با اشاره به نرخ تخم مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی که با دیگر سازمان‌ها و نهادهای متولی انجام شده، تخم مرغ در این مکان ها با قیمت کیلویی 5 هزار و 350 تومان عرضه می شود.

نظر شما