شناسهٔ خبر: 20900667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

در گفت‌وگو با آناج مطرح شد؛

آذرنیا: آینده گسترش فولاد روشن است/ حضور آندو به تیم ما شخصیت داد/ فردا با دو حریف بازی داریم

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عنوان کرد تیمش در بازی با فولاد خوزستان با دو حریف خواهد جنگید.

صاحب‌خبر -

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: ما شروع خوبی در لیگ برتر نداشتیم که در این امر عدم هماهنگی دخیل بود. با توجه به تغییرات زیادمان و جوانگرایی که در تیم انجام شده است، مسلما نیازمند زمان هستیم تا اشکالات خود را رفع کرده و به شرایط آرمانی برسیم.

وی ادامه داد: مهرداد قنبری در اردوی ترکیه از ناحیه مینیسک پا مصدوم شد و ما هنوز این بازیکن را در اختیار نداریم. پیمان بابایی نیز در دیدارهای ابتدایی غائب بود که عدم حضور این بازیکنان برای ما مشکل‌ساز شد.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به پیروزی تیمش در برابر سپیدرود رشت و کسب اولین 3 امتیاز فصل، تأکید کرد: خوشبختانه روند تیم رو به جلو بوده و بازیکنان رفته رفته بهتر می‌شوند، لذا به نظرم آینده گسترش فولاد روشن است. 

وی در خصوص دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر، عنوان کرد: فولاد کادر فنی خوب و تیم قدرتمندی دارد و ما در بازی فردا علاوه بر رویارویی با این تیم، با یک حریف دیگر خواهیم جنگید که همان هوای گرم اهواز است. از این رو، تمرینات خوبی را برگزار کرده و کادر فنی تمهیدات لازم را برای موفقیت در این بازی به کار بسته است.

آذرنیا با بیان اینکه گسترش فولاد کار سختی در برابر فولاد خواهد داشت، افزود: با شناختی که از فولاد به دست آورده‌ایم، امیدوارم که در برابر این تیم عملکرد خوبی داشته و با امتیاز به تبریز بازگردیم. 

وی در خاتمه در رابطه با جذب آندرانیک تیموریان ابراز داشت: آندو از بازیکنان باتجربه فوتبال ماست و حضورش خود به خود شخصیت بالایی به گسترش فولاد بخشیده است؛ این بازیکن در زمین مسابقه به عنوان فرمانده و لیدر عمل می‌کند و نعمت بزرگی برای تیم ما است.
 

نظر شما