شناسهٔ خبر: 20899125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تشکیل جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در اصلاندوز+عکس

بمناسب هفته دولت و دهه ولایت نشست انجمن کتابخانه های عمومی اصلاندوز با حضور مسئولان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز امروز در این جلسه با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت:توسعه،پویایی و فرهنگ جامعه متکی بر کتاب و کتابخوانی است که باید در این راستا همه مسئولان و احاد جامعه به آن ارزش و بها دهیم.

وی با بیان اینکه انصافا برنامه ریزی خوبی برای کتابخانه های عمومی بخش انجام شده است،امکانات و تجهیزات و کتابهای مختلف در کتابخانه های اصلاندوز و قره قباق را قابل قبول  و رضایت بخش دانست.

بخشدار اصلاندوز همچنین احداث کتابخانه عمومی در روستاهای بزرگ بخش را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت:روستای بران به لحاظ وسعت و پرجمعیت بودن شرایط ایجاد کتابخانه را دارد. فلذا تدابیری اندیشیده شود که در این روستا کتابخانه مجهز احداث شود.

وی همچنین از ویژه برنامه های مختلف در زمینه کتاب و کتابخوانی در هفته دولت خبر داد و از عنایات ویژه حجت الاسلام پورمحمد رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد نسبت به بخش قدردانی کرد.

حجت الاسلام امین پورمحمد رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد نیز از برگزاری جلسه شهرستانی در آستانه بازگشایی مدارس با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل خبر داد و گفت:در هفته دولت برنامه های مختلفی در راستای فرهنگ ترویج کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته ایم که در روزهای هفته دولت اجرا می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و عید غدیر خم گفت:در این دهه باید نسبت به تبیین غدیر به مردم در کتابخانه ها و جمع خوانی کتاب با حضور مسئولان و کارکنان ادارات اقدام شود.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد در ادامه گزارشی از روند اجرای هفتمبن دوره مسابقات جشنواره رضوی را ارائه داد.

موسی بیدار رییس کتابخانه های عمومی اصلاندوز نیز گزارشی از روند فعالیتهای کتابخانه ها و برنامه ریزی برای هفته دولت و دهه ولایت با محوریت کتاب و کتابخوانی ارائه کرد.

وی افزود:بمناسبت هفته دولت و بازگشایی مدارس نمایشگاه کتاب با 40 درصد برپا می شود و  جهت رفاه حال عمومی خانواده ها و دانش آموزان لوازم التحریر به قیمت تولیدی عرضه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما