شناسهٔ خبر: 20880711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

توضیح درباره عملیات انتقامجویانه سپاه

صاحب‌خبر -
به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر آغاز عملیات انتقامجویانه سپاه در پی به شهادت رسیدن شهید حججی و شهدای مدافعان حرم از سوی داعش خبرنگار ایسنا مطلع شد که این عملیات در دست طراحی است و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
 
به گزارش ایسنا،  در پی انتشار خبری مبنی بر آغاز عملیات انتقامجویانه سپاه از داعش از سوی خبرگزاری عربی زبان المیادین، مشخص شد که عملیات یاد شده از سوی المیادین،  در ادامه عملیات های پیشین جبهه مقاومت در مناطق درگیری بوده و عملیات انتقامجویانه سپاه پاسداران در پی به شهادت رسیدن شهید پاسدار محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم در دست طراحی است و هنوز انجام نشده است.
 
سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز در گفتگو با تسنیم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصمم تر از گذشته حمایت‌های مستشاری خود از ارتش و نیروهای مردمی سوریه را تا برچیده شدن بساط تروریسم تکفیری از این کشور ادامه خواهد داد. سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است، انتقام سخت از داعش و تکفیری‌ها، بواسطه شهادت "شهید حججی" و مدافعان حرم در دستور کار سپاه قرار داشته و در زمان مقتضی عملیاتی می‌شود.
 
پیش از این و در پی شهادت مظلومانه شهید محسن حججی،  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و همچنین سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اعلام کردند که انتقام سختی را برای خون شهید حججی و شهدای مدافع حرم از گروه تروریستی داعش خواهند گرفت.که المیادین اعلام کرد، نیروهای سپاه پاسداران عملیاتی برای گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی در سوریه آغاز کرده‌اند.
 
گفتنی است شبکه تلویزیونی المیادین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای سپاه پاسداران در عملیات مستقیم میدانی علیه عناصر داعش در سوریه شرکت دارند.  
 
در این بیانیه‌ آماده است: فرزندان امام خامنه‌ای از سپاه پاسداران، عملیات گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی را که داعش چند روز پیش سر او را در سوریه قطع کرد، آغاز کردند.  در این بیانیه اینطور مطرح شده که سپاه پاسداران عملیات خود را برای نابودی کامل داعش در سوریه آغاز کرده است. شبکه المیادین تصاویر اختصاصی از عملیات نیروهای سپاه پاسداران در منطقه «حمیمه» سوریه را نیز پخش کرده است.

نظر شما