شناسهٔ خبر: 20854116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زائران خراسان جنوبی فرودگاه زاهدان را به مقصد بغداد ترک کردند

صاحب‌خبر -

سیدمحسن حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با درخواست شرکت هواپیمایی العراقیه برای انجام پرواز بغداد - زاهدان - بغداد به شماره 1171 و 1172 ایرباس 320 از سوی فرودگاه زاهدان موافقت و مجوز صادر شد.
وی افزود: هواپیمای شرکت العراقیه ساعت 18:30 دقیقه امروز بغداد را ترک کرد و ساعت 21:20 دقیقه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
وی ادامه داد: این هواپیما ساعت 22:50 زائران عتبات عالیات خراسان جنوبی را از زاهدان به مقصد بغداد انتقال داد.
به گزارش ایرنا پرواز زائران عتبات عالیات استان خراسان جنوبی که قرار بود 21 مرداد از فرودگاه بیرجند به مقصد بغداد انجام شود به دلایل نامعلوم لغو شد و شرکتهای زیارتی 160 زائر را برای انجام این سفر به فرودگاه بین المللی زاهدان هدایت کردند که در این شهر نیز سرگردان شدند.
جانشین و مسئول روابط عمومی مدیریت حج و زیارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیش از 150 زائر عتبات خراسان جنوبی قرار بود 21 مرداد از فرودگاه بیرجند به مقصد بغداد پرواز کنند که به دلیل نیامدن هواپیمای شرکت العراقیه این پرواز انجام نشد.
حسینی افزود: این زائران بعد از سرگردانی های چندین ساعته، ساعت 21 شب گذشته وارد زاهدان شدند تا ساعت 22 و 30 دقیقه از فرودگاه بین المللی این شهر به مقصد بغداد پرواز کنند.
وی ادامه داد: اما به دلایل نامعلوم هواپیمای شرکت العراقیه به فرودگاه زاهدان نیامد و این پرواز انجام نشد و مسافران در نمازخانه فرودگاه و شماری از مراکز اقامتی این شهر اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا با پیگیری های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و مسئولان مربوطه مشکل برطرف و زائران عتبات خراسان جنوبی به سلامت زاهدان را به مقصد بغداد ترک کردند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*

نظر شما