شناسهٔ خبر: 20834463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

به مناسبت سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه:

شکست بعدی اسرائیل شدیدتر از جنگ 33 روزه خواهد بود

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز، روز بزرگی است که در آن نیروهای مقاومت تلاش دشمن صهیونیستی را برای سیطره بر لبنان ناکام گذاشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 سيد حسن نصرالله دبيركل جنبش مقاومت حزب الله لبنان در سخنراني خود به مناسبت يازدهمين سالروز پيروزي در جنگ 33 روزه ( 2006) گفت: اين روز ، روز بزرگي است كه در آن نيروهاي مقاومت تلاش دشمن صهيونيستي را براي سيطره بر لبنان ناكام گذاشت و برابر آنها ايستادگي كردند.
 
دبيركل جنبش حزب الله لبنان گفت: آزادسازي سال دو هزار با رويا و ادعا به دست نيامد بلكه با مقاومت جدي محقق شد.
 
 سيد حسن نصرالله گفت: پس از يازده سال دشمن همچنان به شكست خود و شدت چالشي كه مقاومت برابر آن شكل مي دهد اذعان مي كند.
 
دبيركل جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت: شكست و ننگي كه در هر جنگ جديد به دشمن اسرائيلي وارد خواهد شد بسيار شديدتر از شكست سال 2006 خواهد بود.
 
نصرالله گفت: مقاومت به دنبال دستاوردهاي سياسي نيست و ويژگي آن اين است كه اهداف ملي دارد.
 
دبير كل حزب الله لبنان گفت: دولت آمريكا هرگز نخواهد توانست گزندي به نيروهاي مقاومت وارد كند و جلوي افزايش قدرت آن را بگيرد.
 
دبير كل حزب الله لبنان تصريح كرد: تروريست همانا آمريكا و اسرائيل و گروه هاي مسلحي هستند كه به وسيله آنها اداره مي شوند و حزب الله همان نيرو و قدرتي است كه با تروريست ها مي جنگد.
 
نصرالله گفت: حزب الله قدرت ويرانگر و خطرناكي براي طرح ها و برنامه هاي رژيم صهيونيستي به شمار مي آيد.
 
وي تاكيد كرد: حزب الله بخشي از قدرتي است كه در منطقه، طرح اسرائيل بزرگ را نقش بر آب كرده و طرح خاورميانه جديد را با شكست مواجه كرده است.
 
دبير كل حزب الله لبنان گفت: گذشت آن زماني كه رژيم‌ صهيونيستي تهديد مي‌كرد و به تهديدهاي خود عمل مي‌كرد.

سيد حسن نصر الله افزود: رژيم صهيونيستي امروز از درخت‌هايي هم كه در مرزهاي لبنان قرار دارد مي‌ترسد چرا كه آن را حامي مردم اين كشور مي‌داند.

وي افزود: وقتي صهيونيست‌ها از درخت و انسان عادي مي‌ترسند به اين معني است كه به ذلت افتاده و هويتش از هم فروپاشيده است.

دبير كل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به نبرد اخير حزب الله در جرود عرسال گفت: پيروزي هايي كه حزب الله در جرود عرسال و جرود فليطه به دست آورد بر اساس همان معيارهاي جنگ سي و سه روزه بود، چيزي كه صهيونيست ها بسيار از آن ناراحت بودند. 
 
سيد حسن نصر الله، دبير كل حزب الله لبنان گفت: به محض استقرار نيروهاي ارتش لبنان در ارتفاعات عرسال نيروهاي مقاومت اين منطقه را ترك خواهند كرد و ما در اين باره منتظر شروع پاكسازي عرسال از تروريست هاي داعش به وسيله ارتش لبنان هستيم.

وي با اشاره به اينكه به تفاهم رسيدن با سوريه به نفع لبنان است گفت: موقعيت جغرافيايي لبنان و سوريه به گونه اي است كه منافع لبنان بسيار وابسته به سوريه است و لبنان به اين كشور بيشتر از سوريه به لبنان نيازمند است.

سيد حسن نصر الله در ادامه با اشاره به اوضاع يمن تاكيد كرد: امروز همه دنيا بايد خواهان متوقف شدن جنگ عليه يمن باشند و همه كشورهاي دنيا در اين باره مسئوليت دارند. 

نظر شما