شناسهٔ خبر: 20834225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نقوی حسینی: برنامه های وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه 22 مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز، کمیسیون اقدام وحشیانه و جنایتکارانه گروه تروریستی تکفیری داعش در به شهادت رساندن شهید حججی را بررسی و یاد و خاطره این شهید دفاع از حریم اهل بیت (ع) را گرامی داشت.
نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: همچنین علاء الددین بروجردی از زحمات و تلاش های اعضای کمیسیون که در ایام تعطیل مجلس با تشکیل جلسات فوق العاده طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را اصلاح، تقویت و تکمیل کردند قدرددانی کرد.
وی با بیان این که نمایندگان کمیسیون امنیت ملی برنامه های وزرای پیشنهادی را بررسی کردند، گفت: محمود علوی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت اطلاعات با استماع نظرات اعضای کمیسیون، برنامه خود در وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را تشریح کرد.
نقوی حسینی افزود: امیر حاتمی وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز پس از طرح مسائل از سوی اعضا، برنامه ها و دیدگاه های خود را برای وزارت مذکور توضیح داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که وزیر پیشنهادی و فعلی وزارت کشور آخرین میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود، اظهار داشت: وی نیز پس از شنیدن سوالات و نقطه نظرات اعضا، ضمن توضیح پیرامون موضوعات مطرح شده، برنامه های خود برای وزارت کشور در دولت دوازدهم را تشریح کرد.
سیام**1751
تنظیم: خسرو محمدی*انتشار:امیرکاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما