شناسهٔ خبر: 20834090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نخستین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا-ازبکستان

جلالی به طلای تاشکند رسید/ اسحاقی و هادیان به برنز بسنده کردند

روز پایانی نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) از ساعاتی پیش با برگزاری 5 وزن گروه مردان و یک وزن گروه زنان در سال "یونیورسال" تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز گذشته(شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.


در روز پایانی این رقابت‌ها مبارزات اوزان 54-، 58-، 63-، 68- و 74- کیلوگرم گروه مردان و 62- کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود که مهدی اسحاقی، ابراهیم صفری، محمدصادق دهقانی، حمیدرضا هادیان، آریان محمدی، مهدی یوسفی، سروش احمدی، سالار وحیدی، علیرضا علیاری، مهدی جلالی و سید احمد خسروفر، زهرا شجاعی و حنانه همتی به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان می‌روند.

 

مهدی جلالی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «ابدوسمات لس» از قزاقستان رفت و 26 بر 18 پیروز شد. در گام دوم رو در روی «کایرات ساریم ساکوف» قزاق دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز بازی‌های آسیایی 2014 و برنز قهرمانی آسیا 2012 قرار گرفت و نتیجه را 5 بر صفر به پایان رساند.

جلالی در مرحله نیمه نهایی «پاول یفرمو» هوگوپوش قزاقستان را 6 بر یک شسکت داد و فینالیست شد. مهدی در فینال توانست «چنگ هائو چانگ» از چین تایپه را 8 بر 4 از پیش رو بردارد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

 

مهدی اسحاقی هوگوپوش وزن اولی کشورمان پس از یک‌دور استراحت در دیدار نخست به مصاف نماینده میزبان رفت و با نتیجه 35 بر 13 به برتری رسید. او در دومین دیدار رو در روی «پوریم پورینثاراپبین» تایلندی قرار گرفت و 17 بر 10 پیروز شد.

اسحاقی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ابراهیم صفری دیگر نماینده کشورمان در این وزن رفت و نتیجه را 11 بر 10 واگذار کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

 

حمیدرضا هادیان نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان ابتدا «خومایون جورایف» نماینده میزبان را 27 بر 5 شکست داد، سپس به مصاف «یچائو وو» از چین رفت و 15 بر 7 پیروز شد.

هادیان در مرحله نیمه نهایی با «استانیسلاو دنیسوف» روس نایب قهرمان جهان 2015، دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا 2016 و 2013 رفت و در دیداری حساس و تنها با یک اختلاف امتیاز نتیجه را 5 بر 4 واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/ن

نظر شما