شناسهٔ خبر: 20828548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مطهری در جمع خبرنگاران:

تعصب گروهی و جناحی در کابینه دوازدهم وجود ندارد

خبرگزاری شبستان: نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کابینه دوازدهم گفت: تعصب گروهی و جناحی در کابینه دوازدهم وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، علی مطهری، نایب رییس مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه 22 مرداد در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی دولت در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع این کابینه، کابینه خوبی است ولی در نهایت بستگی به نظر نمایندگان دارد که به کجا برسد.

 

وی اظهار داشت: اینکه این کابینه بتواند وعده های رئیس جمهور را محقق کند بستگی به مدیریت آقای رییس جمهور دارد اگر ایشان اراده ای برای عمل به وعده ها داشته باشد این اتفاق می افتد چرا که وزرا نقش درجه دوم دارند و این آقای رییس جمهور است که توان عمل به وعده هایش با همین کابینه را دارد.

 

وی در مورد میزان رای اعتماد به 17 وزیر پیشنهادی دولت گفت: ممکن است تا 2 نفر نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

 

مطهری در ارزیابی خود از چینش سیاسی کابینه بیان کرد: چینش وزرای پیشنهادی خوب است هم اصلاح طلب و اصولگرا در کابینه است که این نشان می دهد تعصب جناحی و گروهی وجود ندارد لذا اینکه کابینه جناحی نیست نقطه مثبت برای آقای روحانی است.

 

وی همچنین با اشاره به جلسات کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس گفت: نمایندگان در حال بررسی برنامه های وزرا هستند تا در روز رای اعتماد درست تصمیم بگیرند.

نظر شما