شناسهٔ خبر: 20825978 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سه سناتور آمریکایی در آلبانی با سرکرده منافقین دیدار کردند

3 سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا با سفر به محل تجمع اعضای گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، با سرکرده این گروهک دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تحرکات ضد ایرانی آمریکایی‌ها، سه عضو ارشد سنای این کشور در «تیرانا» پایتخت آلبانی با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کردند

این گروهک تروریستی پس از دیدار روز شنبه(دیروز) اعلام کرده که در این دیدار درباره «راه‌حل‌های پایان دادن به بحران منطقه و تغییر دموکراتیک در ایران» صحبت شد.

گفته شده که سه سناتور آمریکایی از «انتقال امن» اعضای منافقین از عراق به آلبانی استقبال و برای تروریست‌ها آرزوی موفقیت کردند.

طبق بیانیه این سرکرده گروهک تروریستی، مریم رجوی از «مواضع قاطع» قانونگذاران آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌های جدیدی علیه این کشور استقبال کرد.

رئیس این هیات اعزامی آمریکایی به آلبانی برعهده «رُی بلانت» نایب‌رئیس کنفرانس جمهوری‌خواهان در سنا بود.

«جان کورنین» دبیر اجرایی اکثریت جمهوری‌خواه در سنا و «تام تیلیس» عضو کمیته‌های امور مسلح و برخی دیگر از کمیته‌های سنا است.

بلانت و برخی دیگر از سناتورها از قبیل جان مک کین، سال گذشته از وزیر خارجه آمریکا خواسته بودند زمینه انتقال امن اعضای گروهک تروریستی منافقین از عراق به آلبانی فراهم شود.

انتهای پیام/م

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

 

نظر شما