شناسهٔ خبر: 20823736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ آخرین تصویر از شهید حججی در اسارت داعش

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - صبح روز چهارشنبه 18 مرداد، خبر شهادت محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف که به مدت 2 روز اسیر تروریست‌های تکفیری بود، منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاين، اين شهيد معزز از جهادگراني بود که در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. عکسي از شهید حججی در چنگال داعش منتشر شد که نه تنها نشاني از ترس در آن نبود که برخي آن را نگاهي پرصلابت و مقتدرانه خواندند که تحسین همگان را برانگیخت.

پس از آنکه اعلام شد نيروهاي تکفيري سر اين جوان ۲۵ ساله و اهل نجف آباد اصفهان را از تنش جدا کردند، موجي از اعلام انزجار عمومي در فضاي رسانه‎اي و مجازي از سوي عموم مردم و مسئولان بپاخواست که اعلام انتقام از آنان شاه بيت آن بود.

نظر شما کاربر محترم درباره آخرين تصويري که از شهيد حججي در قيد حيات منتشر شده است، چيست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎هاي اين خبر یا در اینستاگرام خبرآنلاین منتشر کنيد.

2727

 

نظر شما درباره این عکس چیست؟ ؟ آخرین تصویر از شهید حججی در اسارت داعش که بسیار تاثیرگذار شد صبح روز چهارشنبه 18 مرداد، خبر شهادت محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف که به مدت 2 روز اسیر تروریست‌های تکفیری بود، منتشر شد. اين شهيد معزز از جهادگراني بود که در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. عکسي از شهید حججی در چنگال داعش منتشر شد که نه تنها نشاني از ترس در آن نبود که برخي آن را نگاهي پرصلابت و مقتدرانه خواندند که تحسین همگان را برانگیخت. پس از آنکه اعلام شد نيروهاي تکفيري سر اين جوان 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان را از تنش جدا کردند، موجي از اعلام انزجار عمومي در فضاي رسانه‎اي و مجازي از سوي عموم مردم و مسئولان بپاخواست که اعلام انتقام از آنان شاه بيت آن بود. شما کاربر محترم درباره آخرين تصويري که از شهيد حججي در قيد حيات منتشر شده است، چيست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎هاي اين خبر منتشر کنيد. شهید #محسن_حججی #داعش

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on Aug 12, 2017 at 11:47pm PDT

نظر شما