شناسهٔ خبر: 20823129 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گزارش اورژانس از گازگرفتگی شب گذشته در دزفول؛ ۳۶۲ نفر مسموم شدند

جامعه > حوادث - رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان، آخرین آمار حادثه دیدگان نشت گاز کلر در دزفول را ۳۶۲ نفر عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اورژانس، معاون فنی اورژانس کشور آخرین آمار حادثه دیشب در دزفول را ٣٣٠ نفر اعلام کرد که به ٢ بیمارستان اعزام شده اند. 

او با بیان اینکه تقریبا ٩٠ نفر به بیمارستان نبوی منتقل شده‌اند، گفت: ۵نفر در بخش داخلی و یک نفر بستری در بیمارستان بخش CCU بستری شده‌اند. 

معاون فنی اورژانس کشور همچنین از انتقال ۲۴۰ نفر به بیمارستان گنجویان خبر داد و گفت: ٣٠ نفر در بخش های داخلی، پست سی سی یو، نروسرجری، ارتوپدی، جراحی مردان و جراحی زنان بستری شده‌اند. 

او افزود: برای حادثه شب گذشته ١٠ کد آمبولانس اعزام و ماموریت هرکدام چند مرتبه تجدید شد. 

تعداد حادثه دیدگان نشت گاز در دزفول به ۳۶۲ نفر رسید

مهر نوشت: شهیار میرخشتی گفت: تعداد افرادی که تا این لحظه به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز کلر در دزفول به بیمارستان منتقل شده اند به ۳۶۲ نفر رسیده است.

میرخشتی توضیح داد: ساعت ۲۱:۱۹ شنبه در پی تماس همشهریان با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول و گزارش بوی گاز با منشا نامشخص و مسمومیت تعدادی از شهروندان در حد فاصل بین میدان الف دزفول و میدان رودبند، با توجه به پیش بینی وسعت حادثه چهار پایگاه اورژانس شهری به محل اعزام شدند.

فرماندار دزفول نیز به خبرنگار در خصوص علت نشت گاز کلر در دزفول گفت: بررسی اولیه نشان می دهد که عوامل انسانی در این حادثه دخیل بوده است.

حبیب الله آصفی در خصوص این حادثه افزود: تعدادی افراد معتاد و بعضا ولگرد در منطقه محل نشت گاز کلر تردد می کردند که پیش بینی اولیه ما بر این است که یکی از افراد فوق الذکر محل کپسول های گاز کلر را دستکاری کرده باشد.

فرماندار دزفول وی در پاسخ به سوال در رابطه با بازداشت افراد مرتبط با این حادثه گفت: تاکنون هیچ شخصی بازداشت نشده است ولی تحقیق وسیع در این باره آغاز شده است.

۴۲۲۳۵

نظر شما