شناسهٔ خبر: 20821412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گواردیولا: استعدادهای جدید سیتی تیم را برای پنج سال آینده قدرتمند نگه می دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از شروع پیروزمندانه شاگردانش در لیگ فوتبال جزیره گفت: استعدادهای جدید سیتی تیم را برای پنج سال آینده قدرتمند نگه می دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از تارنمای خبری گل، منچسترسیتی بعد از هزینه 200 میلیون پوندی برای خرید بازیکنان جدید، کارزار خود را در فصل جدید فوتبال با برتری دو بر صفر برابر برایتون آغاز کرد.
شاگردان «پپ گواردیولا» شنبه شب در هفته اول لیگ برتر باشگاه های جزیره به میهمانی تیم تازه صعود کرده برایتون رفتند و با گل هایی که در نیمه دوم به ثمر رساندند، به برتری دو بر صفر دست یافتند تا شروع امیدوار کننده ای داشته باشند.
گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از تماشای بازی تیم خود از مسئولان باشگاه بابت نقل و انتقالات تابستانی تشکر کرد.
سیتی فصل گذشته را با اختلاف 15 امتیاز کمتر از چلسی قهرمان لیگ فوتبال جزیره به پایان رساند.
کایل واکر، برناردو سیلوا، دنیلو، بنیامین مندی و ادرسون مورائس بازیکنان تازه وارد سیتی هستند که با مجموع هزینه 200 میلیون پوند به این تیم ملحق شده اند.
از بازیکنان جذب شده جدید، فقط بنیامین مندی در این بازی به میدان نرفت. گل سرخیو آگوئرو و گل به خودی لوئیس دانک سه امتیاز این دیدار را نصیب سیتی کرد.
گواردیولا ضمن ابراز خشنودی از نمایش برتر شاگردان خود گفت: برای چهار تا پنج سال آینده بازیکنان جوان و بسیار با استعدادی فوق العاده ای داریم.
وی افزود: این بازیکنان جوان می توانند چهار تا پنج سال آینده بازی کنند. ما باشگاه قدرتمندی هستیم و باید به همه کسانی که با سیتی همکاری می کنند تبریک گفت.
رمربی منچستر سیتی گفت: می خواهم به همین شیوه ای که سه بازی گذشته پیش فصل را انجام دادیم، ادامه دهیم. ما باید بهتر شویم. مهمترین مسئله برد در اولین بازی بود.
گواردیولا که در دومین فصل حضور خود در سیتی بسر می برد، نکاتی را که باید در راه کسب عناوین قهرمانی به آن توجه شود، یادآور شد.
وی گفت: ما بردیم، اما اولین بازی است. باید یاد بگیریم که بهتر حمله کنیم. تیم های بزرگ باید از عهده هر شرایطی برآیند. من از این بازی به ویژه در نیمه دوم راضی هستم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584** 1701
مترجم:مولوی* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما