شناسهٔ خبر: 20819936 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

200 مصدوم آخرین آمار حادثه نشت گاز کلر در دزفول

دزفول - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تعداد مصدومان حادثه نشت گاز کلر را 200 نفر اعلام کرد و گفت: اکثر این افراد از بیمارستان و مراکز درمانی دزفول مرخص شدند.

صاحب‌خبر -

نشت گاز کلر حوالی ساعت 21شنبه شب در تماس چند شهروند دزفولی در اطراف میدان رودبند و پل سوم این شهر اطلاع رسانی شد.
آلودگی ناشی از نشت گاز کلر در دزفول ساعت یک بامداد روز یکشنبه مهار شد.
فریدون جعفریانفر بامداد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت:مصدومان حادثه نشت گاز دچار مشکل تنفسی شده بودند که توسط اورژانس 115 و سایر دستگاه های امدادی به بیمارستان و مراکز درمانی دزفول منتقل شدند.
وی افزود:تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه اکثر این افراد از بیمارستان و مراکز درمانی مرخص شدند و تنها حدود 30 نفر همچنان تحت درمان می باشند که تا ساعاتی دیگر نیز این افراد با عادی شدن وضعیت جسمی مرخص می شوند.
گزارش خبرنگار ایرنا از بیمارستان بزرگ دزفول حاکیست تعدادی از مسئولان شهرستان دزفول از جمله شهردار ، فرمانده انتظامی ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و رئیس جمعیت هلال احمر دزفول و نیز تعدادی از ماموران آتش نشانی جزء مصدومان این حادثه می باشند که آنان نیز از بیمارستان مرخص شدند.
همچنین حبیب اله آصفی فرماندار دزفول که از همان دقایق اولیه در محل حادثه حضور داشت همچنان در بیمارستان دزفول حضور داشته و روند رسیدگی به درمان مصدومان این حادثه را پیگیری می کند.
نشت گاز کلر در دزفول از سه سیلندر موجود در انبار شرکت آبیاری قدیم دزفول در اطراف پل سوم دزفول رخ داد که مهار آن حدود چهار ساعت به طول انجامید.
6068
خبرنگار و انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما