شناسهٔ خبر: 20819863 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تلاش برای مهار آلودگی ناشی از نشت گاز کلر در دزفول ادامه دارد

دزفول - ایرنا - با گذشت حدود سه ساعت از نشت گاز کلر در یکی از مناطق شهر دزفول تلاش برای مهار آلودگی با بسیج امکانات همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

حوالی ساعت 21شنبه شب در تماس چند شهروند دزفولی با خبرنگار ایرنا حادثه نشت گاز در اطراف میدان رودبند و پل سوم اطلاع رسانی شد.
بر اثر نشت گاز کلر تعدادی از شهروندان دزفولی حین تردد در اطراف میدان رودبند ، پل سوم و میدان مادر دچار مشکل تنفسی شده و با اورژانس 115 تماس گرفتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول شنبه شب در محل حادثه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:با گذشت حدود 3 ساعت از حادثه نشت گاز کلر تلاش ماموران آتش نشانی برای مهار آلودگی همچنان ادامه دارد.
عظیم رضای مرساق افزود: علاوه بر ماموران آتش نشانی که از ابتدای وقوع حادثه در محل حاضر شدند ، نیروهای امداد هلال احمر ، اورژانس 115 ، بهداشت ، بسیج ، نیروی انتظامی ، شهرداری و نیز آمبولانس های ارتش در محل حادثه مستقر می باشند.
وی اظهار کرد: با وجود اینکه همچنان بومی گاز کلر در فضای اطراف محل حادثه استشمام می شود ماموران آتش نشانی تلاش می کنند تا آلودگی را مهار کنند.
مرساق گفت:در پی حادثه نشت گاز کلر پایگاه امداد ساحلی هلال احمر مستقر در پارک ساحلی علی کله به کمک افراد مسموم شتافته و در تخلیه پارک به ماموران کمک کردند.

**مسدود کردن مسیرهای ورودی به محل حادثه نشت گاز
نیروی انتظامی به منظور سرعت عمل ماموران امدادی و آتش نشانی مسیرهای ورودی به محل حادثه نشت گاز در مجاورت پل سوم دزفول را مسدود کردند.
سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول که در محل حادثه حضور داشت به منظور تسریع در انجام عملیات مهار آلودگی از شهروندان خواست از تردد در خیابان های اطراف محل حادثه خودداری کنند.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست فرمانده انتظامی دزفول که خود دچار مشکل تنفسی ناشی از نشت گاز کلر شده دقایقی پیش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
6068/6064
خبرنگار : محمدعلی فریدپناه** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما