شناسهٔ خبر: 20819792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زیدان شکست‌ناپذیر در نوکمپ

71549

سرمربی فرانسوی تاکنون در نوکمپ شکست نخورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زین‌الدین زیدان یک سال و نیم است که بر نیمکت رئال مادرید نشسته و با تمدید قراردادش این زمان افزایش پیدا خواهد کرد. سرمربی فرانسوی در این مدت شش جام قهرمانی به دست آورد و هیچ گاه در خانه رقیب اصلی‌اش یعنی نوکمپ شکست نخورد. البته مادرید زیدان تنها دو بار در این ورزشگاه بازی کرد و توانست یک پیروزی و یک تساوی کسب کند.

نخستین بازی‌ مادرید زیدان در این ورزشگاه به دوم آوریل ۲۰۱۶ برمی‌گردد. مادرید با ترکیب کیلور ناواس، دنی کارواخال، په‌په، سرخیو راموس، مارسلو، کاسمیرو، لوکا مودریچ، تونی کروس، گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو به میدان رفت.BBC  در ترکیب اصلی حضور داشت و تقریبا یک ساعت مالکیت توپ را در اختیار داشت اما گل جرارد پیکه سفیدپوشان را از خواب بیدار کرد. با این حال مادرید توانست با گل‌های بنزما و رونالدو شکست را به پیروزی تبدیل کند.

مادرید در دومین بازی در لحظات پایانی با ضربه سر راموس توانست بازی را به تساوی بکشاند. گل نخست بارسلونا را لوییس سوارس به ثمر رسانده بود. سفیدپوشان نسبت به بازی قبل با ترکیب متفاوتی به میدان رفتند. ناواس، کارواخال، رافائل واران، راموس، مارسلو، متئو کواچیچ، مودریچ، ایسکو، لوکاس واسکس، بنزما و رونالدو برای سفیدپوشان بازی کردند. به نظر می‌رسد که مادرید بامداد دوشنبه در دیدار رفت سوپر جام برابر بارسلونا با ترکیب مشابهی به میدان برود.

کواچیچ به جای مودریچ محروم بازی خواهد کرد. تئو ارناندس می‌تواند به مارسلو استراحت بدهد و ایسکو به احتمال فراوان در ترکیب اصلی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که مثلث BBC (رونالدو، بیل و بنزما) در میان ۱۱ بازیکن حضور داشته باشد یا نه.

انتهای پیام

نظر شما