شناسهٔ خبر: 20819616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته دولت امسال؛

۷۰ کلاس درس در جم کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر - مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در هفته دولت ۷۰ کلاس درس در جم کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل نیکخواه شنبه‌شب در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه جم با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری از مشاغل سخت است که تلاش این قشر باید مورد تجلیل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جم از هر نقد یا انتقادی استقبال می‌شود افزود: در کار خبرنگاری، استرس،  ناراحتی و تنش وجود دارد که کمتر دیده می‌شود.

نیکخواه خاطرنشان کرد: در بسیاری از اتفاقات خوب، خبرنگاران نقشی داشته‌اند و حتی در شهرستان جم، با حضور خبرنگاران پر تلاش و جوان،  شور و نشاط خیلی خوبی ایجاد شده است.

مدیر آموزش و پرورش جم با تاکید بر اینکه در پوشش وضعیت زیرساخت‌های آموزشی جم رسانه‌ها نقش مهمی ایفا کردند بیان داشت: با همکاری نماینده مجلس و فرماندار، در هفته دولت ۷۰ کلاس درس با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان در جم کلنگ‌زنی می‌شود که در نوع خود بی‌سابقه است.

نیکخواه از افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه در انارستان خبر داد و گفت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان با اعتبار دو میلیارد تومان و همچنین سالن ورزشی دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم اجرا می‌شود.

نیک‌خواه بیان داشت: کیفیت بخشی در آموزش در مقطع ابتدایی در دستور کار جدی آموزش و پرورش جم است و در این راستا برنامه‌های مختلف در برنامه است تا وضعیت درسی دانش آموزان پایه‌ای حل شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جم در یک سال گذشته شاهد موفقیت‌های بسیاری بوده است گفت: رتبه اول کیفیت بخشی آموزشی، کسب رتبه دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی در سطح استان، کسب رتبه اول آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، کسب ۱۱ مقام برتر سرگروه‌های آموزشی و کسب ده‌ها رتبه برتر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش جم بوده است که با تلاش فرهنگیان و دانش‌آموزان حاصل شده است.

نیکخواه با تاکید بر اینکه مدارس جز با مشارکت مردم مدیریت نمی‌شود گفت: اگر مردم و اولیاء همکاری نکنند هزینه یک ماه مدارس  نیز نمی‌توان با اعتبارات داده شده تامین کرد و دیدگاهم این است برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان باید اولیاء مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش جم در پایان از همه خیرین و اولیا خواست در کنار مجموعه آموزش و پرورش باشند.

نظر شما