شناسهٔ خبر: 20819545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم مطرح کرد

استفاده ۱۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات اینترنت در استان قم

R7854/P1361/S6,62/CT1

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از استفاده ۱۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات اینترنت در استان قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید اسدالله دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با تأکید بر داشتن نگاهی فرا ملی به استان قم اظهار داشت: با توجه به موقعیت سیاسی ، اجتماعی و مذهبی استان قم باید نگاهی فرا ملی به جایگاه خبر و رسانه این استان داشته باشیم.

وی با مشترک خواندن حوزه عملکرد شرکت مخابرات و خبرگزاری‌ها افزود: استان قم با دارا بودن 1400 کیلومتر فیبر نوری زیرساخت‌های مخابراتی لازم را برای ارائه خدمات اینترنتی به‌روز به خبرگزاری‌های استان را داشته و در صورت تجمیع همه خبرگزاری‌ها در یک مجتمع واحد می‌تواند بهترین و به‌روزترین امکانات را در حوزه دیتا ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، ارائه خدمات دیتا و اینترنت استان قم را در کشور مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: استفاده بیش از یک‌صد و 50 هزار مشترک تلفن ثابت از اینترنت مخابرات قابل‌توجه بوده و استان قم جزء استان‌های برتر در کشور محسوب می‌شود.

وی واگذاری تلفن ثابت در استان قم را به‌روز اعلام کرد و گفت: ظرفیت سوئیچ تلفن ثابت در استان قم به‌روز بوده و حدود 520 هزار تلفن ثابت در استان  دایر است، این در حالی است که ظرفیت استان تا 620 هزار مشترک بوده و امکان افزایش  یک‌صد  هزار مشترک دیگر  در استان وجود دارد.

دهناد رویکرد مخابرات را حرکت به سمت استفاده از دیتا دانست و خاطرنشان کرد: در دنیا استفاده از ویس اقبال کمتری داشته و قم به علت موقعیت ویژه سیاسی،اجتماعی و مذهبی  بهترین امکانات موجود کشور در حوزه دیتا را در اختیار مشترکین تلفن همراه و ثابت قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما