شناسهٔ خبر: 20819425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند بمب ساعتی در پرسپولیس!

تیمی که مدافع عنوان قهرمانی و تنها نماینده باقی‌ مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست حالا با اختلاف مالی میان مسئولان باشگاه و بازیکنان روبه‌رو است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

کسی به این حرف علی‌اکبر طاهری در مصاحبه‌اش پس از برد مقابل نفت تهران توجهی نکرد: «در قرارداد بازیکنان بندهایی گنجانده شده که به نوعی تعهداتی به لحاظ کسب جایگاه و موفقیت در سطح آسیاست. متأسفانه تعهدات انجام نشده است که بیشتر مشکل به خاطر جرایم است و...!»

شاید ندانید ولی مشکل اصلی اغلب بازیکنان پرسپولیس به ویژه نفرات اصلی با باشگاه بر سر همین موضوع است. ظاهراً مسئولان باشگاه قصد دارند بخشی از آپشن قرارداد بازیکنان را به عنوان جریمه کسر کنند. شاگردان برانکو هم نه در جریان این جرایم هستند و نه زیر بار آن می‌روند.

به طور نمونه می‌توان به مورد مهدی طارمی اشاره کرد که وقتی متوجه شد 70 میلیون کمتر از سایرین به حسابش واریز شده و این مبلغ به عنوان جریمه از قراردادش کسر شده برآشفت و علیه طاهری و مسئولان باشگاه مصاحبه کرد. به نظر می‌رسد این دوگانگی همچون بمب ساعتی در تیم پرسپولیس باشد، بمبی که هر آن احتمال انفجار آن می‌رود. بازیکنانی که در ظاهر قرارداد 950 میلیون تومانی برای یک فصل با پرسپولیس به امضا رساندند اما بندهایی در آن گنجاندند تا جبران شود! شنیده می‌شود برخی از قراردادها با آپشن‌های مختلف به حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان هم می‌رسد. مضاف بر اینکه پاداش قهرمانی در لیگ برتر که همانا 10 درصد از قرارداد اصلی و جزو همین آپشن بازیکنان محسوب می‌شود نیز هنوز واریز نشده است.

این به مثابه همان بمب ساعتی است. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی و تنها نماینده باقی‌ مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست حالا با اختلاف مالی میان مسئولان باشگاه و بازیکنان روبه‌رو است؛ بازیکنانی که با 3 برد پیاپی در لیگ هفدهم بهانه‌ای برای عدم پرداخت مطالبات خود باقی نگذاشته و به طور حتم زیر بار جریمه احتمالی هم نخواهند رفت.

 

نظر شما